helgen

på något vis så är det alltid kuligast o skriva om helgerna kanske för att det händer mest... faktiskt så hade vi inte barnen i helgen... jag hade också ledigt från jobbet... ah vi börjar från fredagen...

ola och jag hade ju bestämmt oss för att gå till kinan o käka lite gott o ta oss en öl o en cider o lite :P :D vilket vi också gjorde... träffade även emma utanför som följde med  oss in :D skitkul... satt o snackade massa med henne o åt god mat o drack lite o ja vi hade iaf skitkul :D drog hem rätt skapligt o skulle kolla på solsidan o sen skulle vi knyta oss men då ringde rickard o lisen o vi kom självklart tillbaka till kinan :D skitkul o träffa dom igen :D
dom bjöd oss också på fest på fredag... :D

iaf lördagen skulle ju jag egentligen följa med ola på personalfest men de slutade med att respektive fick inte följa med han gick redan halv tre fast jag hade tagit ledigt fråån jobbet för hans skull... jag blev lite sur men de gjorde inget för jag raggade iaf upp npågra tjejpolare o bestämde mig för att dra med dom själv till metro... skitskoj vare o jag träffade massa massa folk... som jag alla ville prata med hur mkt som helst men de kom alltid nåptt annat emellan :P men jag hade iaf skitkul trots att ola blev sur på mig för jag gick ut med mina polare.... fast egentligen var jag sur o till slut var ingen sur o så blev vi sura ihgern.... hahahahaha förhållanden o fylla säger jag bara....

fick också veta en himla massa saker om förr i tiden och andra saker som gav mig och förhoppningsvis också ola lite tankeställare... :P
på söndag blev de slapp o pizza :P :D

nu är iaf legoland beställt och v i ska då även till lalandia och bada en hel dag :D två dagar legoland och en dag lalandia :D gött gött gött.... och vi ska även försöka ölands djurpark igen om vädret är fint och jag ska även till götet och åka på liseberg... fuck off så gött.... hela semestern e inplanerad

http://www.lalandia.dk/se/Aquadome/Bassanger/Pages/Oversikt.aspx
http://www.legoland.dk/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0