trött.....

jag vet faktiskt inte vad det är med mig... jag är så sjukt tröttt... trött hela tiden.. massa trött..... jag orkar inte ens träna eller någonting nu för jag e så trött... hoppas bara att proverna dom tog på vdc visar någonting.... så man snart kommer igång igen :D som tur väl är har jag stått still på vågen.. kanske körde ut mig jobba träna barnen.... o så blev de för mkt träning... hm ja jag vet iaf inte... men ja e iaf trött som fan funderar på å prata med anna o sanna.... så man måste följa med o springa.... måste komma igång igen... verkligen... :S

jaha jim håller fortfarande på med sina bäcker :S stackars unge men visst det är ju skitbra för han o plugga lite men så mkt vet i fan..... nåja snart e bok 3 klart iaf :D då ere bara två böckler kvar :D

igår åkte jag till danni skitkul vare... hon bjöd på värsta goda o fina frukosten med :D typ frallor och flingor och massa olika pålägg och ägg och grejer bjöd hon på :D de va asagott.... hm nu ere bara 20 timmar kvar sen e d SEMESTER :D jaha.... de låter ju skönt hoppas bara jag e pigg sedan efter... :D

ah nu ska jag snart gå  å bada... :D jag fryser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0