underbar helg med älskling o daniela.

jaha de har alltså ytterligare vart en underbar helg... o fan också för en semestervecka har redan gått....

skulle ju egentligen åkt till öland men de sket sig för de jävla fucking vädret...
o göteborg sket sig också.... orkar inte berätta allt men jag e jävligt besviken på er båda två ska ni veta...

men inte gjorde de mig så jävla mycket för jag hade en jävligt bra helg iaf med danielöa älskling ola och hennes kille :D
de som o bo på hotel. :D
hur jävla underbart som helst.... grillade på fredagen och drack gottigott gott :D
kom lite folk o så..... hum för vissa... :P nåja iaf... sen var de segadag på lördagen då vi hade gått å lagt oss sent på grund av djupa och sena samtal på natten mellan fred och lördag...

lördag utgång och mat i oskarshamn :D gött gött men lite lite folk o en värdelös dj men de gjorde inget heller... fattiga blöev vi..... men de va de så jävla värt såååå jävla kul :D

helgen tog dock slut rätt fort sedan.... men jag finns för dig gumman <3 bara höra av sig....

hoppp hem och hämta barnen.... som hade vart hos emma hela helgen och ta tag i linus lilla sak han hade gjort som han inte fick... nu har vi packat och ska bara bära in grejer i bilen..... sen ere dags o ställa klockan och åka till danmark imorgon :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0