hahahaha

ola får en alltid att skrata om d e fö han e dum och tror på dumma saker eller om d e hansom säger roliga saker men han får mig altid at skratta...
d e så underbart med ola :D jag älskar han sjukt mkt... :D underbart...

som förut talade jag om för älskling att tjejer kan svimma och till och med dö av halternecklinnen/bikinis/bh osv. o han bara va???
ja sa jag.... alltså sitter dom för tajta o man skull hålla en knytnäve emellan o pänner de då så e d för trångt..... o e d för rångt kan man dö....

o han bara va men var fick du de ifrån..

o jag drog på dom sa de på tvn på nyheterna. o d verkar allvarligt o man kan dö d e skitfarligt.....

o han bara men shittttttt då kanske någon har dött eller något...

ja o då kläckte jag ur mig eller så är de bara du som är dum och tror på mig....

jag skrattade otroligt gottt..... hahahaha dö av halterneck o ola trodde på de, mycket kul...



me en sak som e trisst e att vi inte fick vårt hus =( men skatten kom idag iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0