idiotiska grejer på fb

1.
"Jag bryr mig inte vad du tjänar ...
vad du har ...
var du bor ..
vad du kör ...
om du är tjock eller smal ...
............lång eller kort ...
vacker eller ful ...
eller vilken religion du har ...
Om du är min vän, är det för att jag accepterar och respekterar dig för den du är
Känner du på samma sätt
så stjäl denna status
precis som jag gjorde ♥

mitt svar:
jo du bryr dig visst om vad jag tjänar för antingen vill du tjäna lika mkt, mer eller så tjänar du redan mer.... men de har nog ingen betydelse för vår vänskap fören någon av oss tjänar för mkt o blir för fin.
du bryr dig visst om vad jag har för du lånar gärna mina finaste saker..... eller skryter med att dina saker e finare... men de har ingen betydelse förens du inte lämnar tillbaka skiten du faktiskt bryr dig om.
du bryr dig om var jag bor för du skryter gärna med att du har en kompis som bor i ett fint kvarte.... och att du bor i ett finare kvarte minsann men de kanske inte har någon betydelse för vår vänskap....
du bryr dig visst om vad jag kör för bil.... för 'r den för rostig vill du inte åka med... men u tävla gärna med mitt vrålåk :P
och visst snackar du om mig om jag gått upp eller ner i vikt och visst är de intressant....
och om jag e vacker eller ful de kanske inte spelar roll men du är ju vacker enligt dig så vf vara vän med mig om jag e dul?????
nej en satanist e oftast inte kompis med en kristen.....
jag acepterar dig för den du e o älskar dig för den du e.... o respekterar dig men d har inget med min status på fb o göra.....
detta är inte menat till någon specce annars bara ett kul svar på en onödig fb status....

2.

"När jag var liten, då hade jag ingen Xbox utan en sand-box.
Vi hade inget Wii utan skrek wiii i skogen.
Jag hade en cykel och tennis skor..
Min mamma ringde mig inte på mobilen.. hon ropade istället mitt namn från en öppen dörr..
Jag lekte med mina vänner UTOMHUS.. inte ONLINE..
Posta detta på din vägg om du har druckit kranvatten, skrapat upp knäna och klättrat i träd och överlevt... Det var tider de ;)"


mitt svar: men om du nu tycker att d va så bra då utan allt då kanske du inte skulle sitta här på fb o skriva detta för på den tiden du pratar om fanns de inget fb och inte heller internet.... så avsluta fb o släng ut datan genom fönstret ta på tennisskorna o upp o lek i träden :P :P :P ;) för på den tiden fanns varken fb, data eller internet... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0