uuuuunderbart

jävla bloggen funade inte igår... försöker igen idag



ja fy fan sikken underbar helg vi haft..... var mysigt på kinan med älskling... sedan film i sängen med godis och dricka gott och myyyyysa..... sedan lördag upp å åkte på marknad i mönsterås... gick hand i hand och myste fy fan så underbart..... solen sken å fint och det var varmt vårväder..... gick och kollade på havet me..... och käkad gott..... åkte även till olas syster och grillade där o hade skitkul....

lärde mig lite nya träningssätt av systerns gubbe.... edan hem och mysa massa mycket...

 

söndagen har vi pysslat lite hemma.... så efter en månad var de skönt med lite barnledighet...

 

men samtidigt så ere ju fan så kul med barn.... man kan ju skylla allt på barnen.

leos leklan --> åker bara dit för barnens skull ;)

ölands djurpark ---> barnens skull

åka bada ---> ja d e för barnens skull

legoland ---> bara för barnens skull...

 

;) ja ni fattar vi kommer ha de gött gött gött med barnen i sommar.... helt underbart :D ja jag verkligen älskar min familj...

 

både den hemma här o familjen i må illa :P ;) gud sikket tråkigt skämt..... skäggrullmaskinen låter i källaren..... ;) tack o god natt för mig :D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som du haft en riktigt härlig helg :)

2011-05-09 @ 11:52:55
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0