ytterligare underbar helg :D

denna hlgen var totalt underbar ocksa synd bara att vädret strejkade i söndags men vi har fler helger på oss...


iaf var vi med barnen i kalmar o hade skitkul :D barnen verkligen älskar när vi åker iväg... klart dom tycker d e skoj... och vi med... som agt var i förra inlägget d e skitbra o kunna skylla på barnen :P :D man får vara barn igen och barnen älskar de :D
uuuunderbart med lugna sköna helger med familjen...
iaf skulle vi hem från kalmar o körde fel o helt plötsligt var vi på ölandsbron och sen på öland så då glodde vi runt lite där på grund av att vi helt enkelt inte satte på gpsen men vad fan gör de barnen hade ju skoj som sagt :D
d e huvudsaken... men bron kommer dom ju få se fler gånger i sommar...

för vi ska ju som sagt åka med dom till öland en helg och tälta och sedan gå på ölands djurpark o tälta igen på kvällen och sedan ska vi åka hem på söndagen... :D mmm jag längtar... dessutom ska vi ju till legoland en helg... guuuud så spännande och allt annat vi ska hitta på i sommar.... :D

nåja lördagen spenderades iaf i kalmar/öland och vi åt såklart gott ute o d va niiice...

på söndagen skulle vi cyklat med barnen till sjön och grillat och fikat o kännt på vattnet. men de va ju skitdåligt väder så vi var hemma iaf. spelade spel med ungarna myste.... lekte med lego..... bara umgicks med barnen hela helgen.... nåja helgen som kommer ska jag iaf jobba så de blir inte många handtag gjorda med familjen :P :D

nåja.... sen e jag dig två hlger igen :D d e skönt... snrt börjar smmarperioderna med.. d e altid lika skönt o jobba på sommaren.

jag älskar min familj iaf.. de kmemr blisjuk underbart... jag är verkligen lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0