jaha.

jaha.... då ere dags o skriva lite....

jag funderar på varför i hela världen jg inte går ner i vikt men nu ska jag börja med NOLL verkligen NOLL GODIS OCH LÄSK OCH SALTAPINNAR mm. nu har jag bestämt mig. jag ska bli av med mina resterande tio, TIO JÄVLA KILO! usch usch usch... beach 2013.

igår så var jag iaf på gmmet och idag har jag sjuk jävla träningsverk var en bra dag igår. de gick hur bra som helst....
men min absoluta favorit är ändå crosstrainern. riktigt go man blir svett kan köra olika intervaller och MAN TRÄNAR HELA KROPPEN. känns som ett spa för hela kroppen guuuuuud så skönt :D

ja sen körde jag ju lufttrycksrummet ett helt varv med.... armar o ben o mage. orkar verkligen inte förklara varje maskin men med hjälp av luftmotstånd så kan man träna i olika viktklasser,.,, och efter de så körde jag ltie fria vikter o jag är rätt stolt då jag kommit upp från 4 kg när jag började till 6 kg nu. vissa övningar orkar jag faktiskt göra med 7 kg. och någon övning är lättare med 5 kg :P :D lite olika.... detta är min vanligaste runda. (runda ett)

ibland så springer jag med antingen 5 km på kortast tid eller så springer jag fortare fortare o fortare och sen saktar jag ner igen. en minut på varje höjd hastighet och sen en hastighet neråt i minuten igen. d e min (runda två)

idag ska jag dock simma.... ska nog köra mina 60 längder idag d e vad jag simmar i snitt :D för de mesta sällan men ibland kan de bli 80 längder :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är viktigt att unna sig saker som godis och salta pinner. Någon gång ibland gör ingenting. Man måste belöna sig med någonting för sin duktighet, annars blir det tråkigt!

2011-11-08 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0