underbar helg o underba framtid

jaha hej allesammans... skulle ju bara säga att min helg var såååå jävla underbar...

var med älsklingen oc bby dannie på chinan på fredagen och efter de gick vi hem till oss eller ja bby körde oss hemtill oss o vi satt och pratade halva natten... undervart skönt o bara kunna sitta o snacka.... alltid lite extra mysigt o fint o underbart o sitta på chinan ihop och äta o dricka gott i roligt o gött sällskap.
hade jobbat natten till fredagen på patrullen vilket var SJUKT underbart!!! älskar patrullen.
men iaf på lördagen när vi vaknat till så åt vi en jättemysig frukost tillsammans och åkte sedan till danni för o äta tacos o färga håret o umgås.

även denna dag blev helt perfekt.
ja o sen på söndagen handlade vi lite o tvättade min bil de var välbehövligt och ack så fiiiiin den blev

nu har jag även gjort klart ungarnas advendskalendrar. vilket e skönt o veta ska kanske göra en till till en annnan liten söt unge men får se om de blir så :D och sedan ska jag börja med lowas lapptäcke som hon ska ha som överkast till sin säng. hoppas bara att allt tyg räcker ska göra de lite speciellt. hoppas hoppas :D

jaha nu i helgen ska jag jobba vilket jag inte riktigt ser fram emot men får hoppas de går fort som fan..... e ledig mellan 9.30 ooch 17.30 på lördagen så då tänkte jag julpynta med barnen och bowla. hoppas de blir riktigt mysigt...

helgen efter det är vi ju barnlediga så då ska älskling o jag åka med helena o stollen o bo på hotel o ha en helt underbar trevlig helg tillsammans. hoppas de blir precis så mysigt som jag tänkt mig :D

och sen väntas även en tripp till ullared med jenny veronica och kanske linn ska bli kul som fan de med o sen e de ju jul med....

jag tror faktiskt denna jul kan bli riktigt fin. speciellt för barnen....
då kommer jenny o lowa hit o jossan och mia med familj o veronica med familj och ska fira den 25e med oss. då ska jag göra riktigt fint o tända massa. förra året var de ju riktigt mysigt så hade vi bara massa levande ljus tända o julgranen och inget annant de va riktigt fint får se hur de blir i år. :D

sen kollade vi på ytterligare ett hus som inte alls föll oss i smaken lite synd faktiskt. älskling har även börjat ta körkort vilket kanske undelättar vår sökning efter ett hus mm. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0