dags för första inlägget i september.

jag funderade på en sak o d e skulle man läsa igenom alla inlägg från första inlägget undra vad man skulle får fram då egentligen...


de sjuka e att egentligen vill jag skriva jag älskar att skriva och många säger att jag e duktig på å skriva.... men jag vet oftast inte vad jag ska skriva om....

alltså jag skulle kunna skriva om upplevelser på jobbet och hur jag känner på jobbet och med jobbet men d e liksom sekretessbelagt så de går liksom inte...

jag skulle kunna skriva om barnen men de kanske e roligt för folk o läsa om annat än barnen med....

men typ vad???? jag har frågat massa med gånger o jag frågar igen VAD vill folk läsa som läser min blogg???? ge mig inspiration till o skriva.... kommentera annonymt eller öppet vem du e spelar ingen roll men skriv vad ni vill läsa om :D så kanske de kommer upp inlägg lite oftare...

i vikket fall som helst ska vi på disco ikväll discobowling :D skitkul :D

kommentera nu för guds skull vad jag ska skriva om sn'ä'äääälla :D

Kommentarer
Postat av: Liliane

Jag tror att folk gärna följer ditt liv, fast kanske mer ett tema. En bloggerska jag följer har film, hon väljer en med anknytning till hur hon har haft det den dagen, referar lite o skriver vad hon tycker bäst o sämst om handling och skådisarna o så. Nåt du gillar? Följa din träning? Eller nåt du brinner för. :))

2011-09-09 @ 18:27:24
Postat av: Liliane

Jag tror att folk gärna följer ditt liv, fast kanske mer ett tema. En bloggerska jag följer har film, hon väljer en med anknytning till hur hon har haft det den dagen, referar lite o skriver vad hon tycker bäst o sämst om handling och skådisarna o så. Nåt du gillar? Följa din träning? Eller nåt du brinner för. :))

2011-09-09 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0