hum.....

nej idag ska jag faktiskt inte skriva om netto.
 
vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. men något skrapar jag väll ihop. är så dags nu innan jobbet.
 
har snart vart igång att jobba 3 veckor efter semestern o de känns helt okej faktiskt. bättre än jag trodde. men det är klart ll älskar vi semester. :D
 
juste jag glömde helt bort o berätta att på min semester så var vi ju på speedway. juste JAG var på speedway med familjen. ja ni som känner mig borde ju faktiskt veta att jag hatar speedway. men grabbarna ville åka o jim o linus hade fått en gratis biljett på skolan så hela familjen kom in gratis. när vi väl kom dit så var de ju inte heller så kul. allttså det var kul o umgås med familjen men det var faktiskt inte s kul med speedway. men roligare än vad jag kom ihog. de hade ju sjukt roliga namn llihoppa. så jag hejjde helt enkelt på de med roligast namn :D :D
hade också en sur tant brevid oss. så till slut så hejjade ola endast högljutt på polen eftersom tanten bredvid tyckte att polen skulle förlora.
 
ja dessutom så har vi vart o badt i stora hammarsjön. svinkallt i vttnet men skönt på land. ola badade somvanligt mest. förstår inte hur han står ut i de svinkalla vattnet. d e ju fan sjuuuukt.... men ja jag badar ju mycket varmare än han.... så det kan ju vara det.
 
sådär ja. nu har vi nog snart städat klart lägenheten. eller ja snart o snart. köket är nästan helt klart. bara fönster o golv kvar. sen e jims o linus rum o balkongen klarstädade. och jag har börjat på badrummet. sedan kan man på allvar börja här i hemmet. ska bli så SKÖNT o lämna in alla nycklar till lägenheten och bara säga adjö och inte ha de o åka till mer... :D
 
nej nu ska jag fan åka till jobbet. eller gå snarare för d tar bara en minut o gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0