ny helg nya upplevelser.

jaha då har de vart en ny helg. har vart ledig nu 4 dagar. egentligen vet i fan vad jag använt mina lediga dagar till men något vettigt har jag allt gjort.
 
på fredag hade vi fredagsmys hela familjen som vanligt d e ju nästan samm sak varje fredag men olika onyttiga saker till :P
 
vi brukar spela något ihop ute om vädret tillåter och sedan sitta och spela sällskapsspel. sen brukar vi kolla på film ihop och käka massa gott till typ godis poppcorn och chips. alltid finns de nått o välja på så lla har nått å äta. vi dricker nått gott till också.
 
på lördagen gick vi på marknad men de va faaan så kass den var. itne ens barnen handlade upp sina pengar de fick för de va sååååååå rörigt. träffade på lite roligt folk med som bland annat elin som jag itne träffat på flera år.
måste verkligen dra till högsby en helg o festa lite de va ju dölänge sedan.,.... men då e de ju de där med sovplats o skit.
men de löser sig alltid.
 
ja men iaf sedan lämnade vi barnen hos vår spontana barnvakt som jag inte nämner vid namn ut ifall att..... iaf TACK SÅ MKT ER TVÅ FÖR JAG VET ATT EN IAF LÄSER!!!!! TACK TACK TACK TACK TACK. verkligen uppskattat när folk kan ställa upp akut och verkligen hjälper till..... vi hade skitkul för vi åkte till jossan och förfestade lite och sedan så gick vi på marknadsfesten väl där så vare dock inget folk... :P men de va rätt amysant iaf. skönt att komma ut med ola lite självsa utan barnen ibland. mkt mkt roligt iaf.
 
på söndagen var ola bakis men inte jag... så vi byggde en skattkista till linus ska bygga klart den imorgon ska sätta dit lite detaljer. jim ville inte va med så han spelade data eftersom de regnade på förmiddagen.... men linus ola o jag hade skitkul :Do den blev riktigt fin också. :D ska ta kort när den e klar :D
o lägga ut. :D
 
jaha nehe nu ska jag kolla nån film. ola e ju hois sin bror o lagar datorn eller nått...
 
puss o kram till er.

Kommentarer
Postat av: Angelica

ler bara ler... kul att du bloggar verkligen, och kan säga att jag kunde räkna ut att de var mig du menade men inte ville nämna med namn, men de är helt okej om du gör det, pappa kan inte med datorer ändå, så de behöver du inte vara rädd för...
Ber om ursäkt, var verkligen helt veck när jag var barnvakt, iallafall efter att barnen hade somnat, och ni kom hem där mitt i natten... länge sen jag var så himla trött...
Hoppas få se bild på er fina skattkista sen som ni gjort...
Låter som ni har riktigt trevligt fredagmys och allting, men får väl dyka hem till er på besök när jag är ledig/arbetslös från jobbet... tyvärr blev de ju inte denna veckan, men jag lovar komma när jag kan...

kram

Svar: japp jag var osäker på om jag kunde skriva eller ej.... hehehe.....
ja men herre gud vad tror du vi gör när barnen sover? jo vi sover så d e ingen fara att du somnade sen var ju din mamma med också så de gick ju superbr o barnen hade också kul :D tack iuaf för att ni gjorde de möjligt. :D

japp jag ska bara göra klart kistan idag eller imon så ska jag fixa ett kort på den :D

ja myset e verkligen kul :D tycker man måste passa på å umgås så mkt som möjligt med barnen innan den här gå ut o festa o skitaiföräldrarna perioden kommer :P

ja men du e hjärtligt välkommen bara säga till när du kan. :D så ser vi om vi med kan då :D men vore iaf sjukt trevligt :D

kram kram
pieps

2012-08-27 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0