öland o marknad

tjenna tjenna... ett tag sedan vi hördes eller ett tag sedan jag skrev.....
 
jag vet inte riktigt vad jag skrev om sist men jag tror inte jag har skrivit om öland??? ja nu har jag ju såklart korten på telen och vet inte var den där jävla sladden e.... men iaf så hade vi kul på öland.... vi kollade på djuren och klappade på vissa djur och klättrade på klättergrejerna och såklart så badade vi... ah jag kan ju inget annat säga än att det var svinkallt för såklart så började det o blåsa som fan när vi var och badade så de blev ju svinkallt..... såklart vilken otur man har.... suck suck suck... ja men de va kul dom hade ju skitkul rutschekanor och dom hade jättekuligt tivoli...
ja de va dessutom så att jag fick med mig linus på en karusell de va alltså så att varken jim eller ola vågade åka med o då var linus så snäll att han sa att ja men lussan jag åker med dig. snäll pojk.
jag skrek ju för hela karusellen förståss och trodde jag skulle halft dö om jag inte gick av med en gång... mådde illa en timma efter men de va fan värt skojset :D :D
ja de värsta var väl att veckan efter var vi på marknaden i virserum och då kom det, jo lussan sa linus du vet,jag åkte ju karusell för din skull och kan inte du åka med mig nu för min skull de värsta var ju att den var 20 gånger värre än den på öland o jag tror jag hade dött om jag hade åkt med.... men men.... det gick ju bra för jag åkte aldrig så ni har en levande lussan.... får la åka med pojken om de nu skulle va så att de finns i hultsfred men jag tror jag kommer ja iaf må illa skapligt länge. fan man e ju inte ung längre va..... ja iaf så köpte vi snygga gardiner och ål och lite annat skit på marknaden. ungarna fick var sin peng o handla för också och lördagsgodiset med förståss.... de köpte lite prylar..... linus hade ju också med sig egna pengar så han fick mycket på köpet... medans jim nyss hade köpt en ny telefon.... han hade således bara våran peng.
 
jaha ikväll ere ju iaf back to work för andra gången idag vilket e lite segt men vad gör man itne för sina kollegor va :D hehe.....
ska jobba med goa maria så de går nog fin fint :D skönt skönt. äsch nu ska jag gå å göra mig i ordning och springa i regnet bort till arbetet får snart uppdatera igen...
 
men fortfarande skulle de va kul o veta vad ni vill läsa om i denna blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0