juldax

jaha här sitter jag med musik i öronen :D julmusik. ska skriva lite sådär innan jul tänkte jag, måste ju komma i fatt med förra helgen och denna helgen innan jag efter jul skriver årets sista inlägg.
 
jaha förra helgen så var ju linus på lucia disco. lite kul vad folk kom ihog min namnsdag i år :D var faktiskt riktigt kul :D  jim fick iaf inte gå på discot för de va bara upp till klass tre. så vi njöt av tillvaron med spel och film och chips o godis o grejer. :D
 
på lördagen så var linus bjuden på leklandet och där fick han vara på kalas :D när kalaset började lida sitt slut så gick vi dit med jim också. de va faktiskt riktigt bra för de lite mera små. alltså ingenting för jims åldersklass då de va rätt litet men ändå sköj. ungarna sprang runt och busade och klättrade. till slut fick de ocksåmed ola och mig på datten så vi blev trötta vi med. hahaha.... nåja fick iaf 7/10 påäng från mig. linus kanske kan få ha sitt kalas där sen. :D sen vbar de av hem efter drygt 3 timmar med barnen där. för linus blev de ju typ 4 :P
 
på väg till leklandet så gick vi förbi bosse med som fyllde år som fick en tårta av oss :D eller ja mig. och tydligen var den godkänt :D skönt o höra då jag gjorde hela tårtan själv denna gången :P ovanligt.
både fin och god blev den visst... :P
 
jaha sen åkte vi in till vimmerby med o hälsade på b o l. :D alltid lika trevligt synd bara att man ej tar sig tid för de oftare. på söndag minns jag inte ens vad vi gjorde.
 
jaha nu e de iaf dags imorgon :D maten är klar och jag har bara lite småskurning kvar. vilket går fort. paketen är klara, och allt är förerett :D skönt skönt skönt. ska verkligen njuta av dagen imorgon se barnen glada o se dom njuta och ha de fint. o själva känna lugnet o harmonin. på kvällen kommer de lite gäster typ olas familj. angelica o bosse o nicklas o ulla vad vi vet nu. ska verkligen bli skitkul :D
 
känns helt fantastiskt. man kan ju anta att de ändå tycker om mig mkt eftersom de kommer hit på självste julafton... jo jag känner att d e viktigt som fan att olas bröder/systrar/syskonbarn gillar mig. jag e en sådan person som gärna e omtyckt av mina nära och kära och min älskades familj blir ju nära och kära. asså om de ginge efter mig så skulle ola få fråg ALLA sina anhöriga om vd de tycker om mig så jag verkligen vet :P e liksom orolig hur eller hur. men d e ju pinsamt de med så jag får anta att de tycker om mig ;)
 
nehe nu önskar jag er alla mina läsare en god jul :D hoppas ni får lika trevligt som jag :D KRAM!
 
avslutar med lite julfina bilder på min bdb. :D
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/12/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0