oj då

oj ja de kan man säga de va ett tag sedan man skrev sist.
 
vet itne ens vad jag skrev om sist.
 
men vad i helvete. skrev värsta långa men de försvann när jag tryckte på ladda upp inlägg =( så vart bara början kvar. suck nu får jag skriva om alltingen. jävla cppiss.
 
har ju inte hänt mkt sedan sist iaf men ändå. här har ni en länk på alla bilder jag lagt upp på bildaggboken om någon vill se
http://dayviews.com/saltapinnen/home/
skrolla ner så kommer dom. kommentera gärna :D
 
äsch fan jag orkar inte skriva om allt nu så jag gör de imon istället.
puss o kram skummbanan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

åååå nej sånt är så tråkigt när det bara försvinner, jag är expert på att skriva mycket, och sen glömma spara under tiden och sen försvinner de av någon anledning eller man trycker på fel knapp och man blir galen varje gång.... suck...

längtar till julafton när vi får träffas... ska bli så himla kul... skratt och speldax... :)


Svar: japp de ska bli svinkul :D nu kommer också ett nytt inlägg :D
pieps

2012-12-19 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0