suck

okej jag förstår ju att det vart otroligt mycket.... men när man faktiskt ställer upp och faktiskt försöker visa sin omtanke och faktiskt lyssnar på allt folk som säger nu måste ni ta de lungt därför att bla bla o man faktiskt visar och frågar hur människan mår och man får inte ens ett litet litet tack för ni brydde er. eller att man svarar på frågor man har och endast svarar väldigt snålt de tycker jag e väldigt fattigt....
med all förståelse för de som hänt kan man ju faktiskt visa någon respons tillbaka och visa lika mkt styrka som vi gjort nu.... men ICKE! och jag som till och med funderade i allvarliga jultankar. nej nej nej..... mitt ställa upp o vara snälla lilla lussan slutar HÄR!!!!!!!! och NU!!!!!!!!! och vill ni veta MER kommer jag berätta mer i detalj för dom som frågar och de jag känner för för detta tog faktiskt lite knäcken på mig när man faktiskt e snäll o ställer upp osv.
 
men men nu skiter vi i det....
här har ni bilderna för november:
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/11/
 
och december:
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/12/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0