tjabba

jaha här sitter jag trött som fan o väntar på å gå till jobbet :D första turen e ju bara till 9.30 så de ska la fan gå an eller hur???? rätt okej helg jag fått i helgen :D

men iaf skulle ju skriva om nyår å grejer.... var hos jossan o drack faktiskt en helt okej fest för o va i rosenfors kom mkt trevligt folk o så... synd bara att alla drog klockan fem över tolv... så då fick vi med dra jonas och jag och ola satt kvar o snackade till 1 men sen åkte vi med hem men älskling o jag satt hemma hos oss o pratade.... till säkert halv fyra på natten :D

jaha dessutom så har ju jag tatt ut min p-stav då... så nu ere bara vänta ut till man blir gravid får la se när de blir :D hoppas hoppas.... ola tror att jag redan e gravid medans jag tror att jag inte e de... men men de e bara vänta o se :D ska iaf bli spännande.
o efter allt som älskling o jag stått ut med varandra o för varandra kommer de gå galant... han kommer bli en superbra pappa o jag kommer bli världens bästa mamma :D åååh i love it.

jaha dessutom så fick jag ju ett rachlett i julklapp vilket vi provade förra helgen när barnen var hos oss för någon inte fick tag i bil. de va skitkul... barnen gillade det också så de var riktigt jävla underbart man sitter ju som sagt var runt ett bord och grillar sin egen mat. ska snart lägga upp lite bilder på de hela. :D d e iaf asmysigt... allmänt hade vi rätt kul den helgen.
på fredagen så hade vi bara myspys ihop umgicks hela familjen hemma med godis o annat skit....... o sen på lördagen åkte vi till mönsterås o badade men de va fan de sämsta badhuset jag sett i  hela mitt liv. aldrig att vi åker dit igen.... :S skittråkigt... men men.... åkte in till oskarshamn med... dom fick var sig 200 kr o handla för i affären leksaksaffären som tröst om dom bara hade lyssnat och gjort som vi sa till dom. men jim ville inte lyssna o trodde han skulle få pengar ändå trots att han inte lssnade... men de fick han inte... linus fick de dubbla eftersom vi hade sagt de från början o flera gånger sagt till jim o lyssna.... men han ville inte... vilket dessvärre resulterade i att han blev skitsur o förbannad som fan. nåja till slut så fattade han ju påängen och slutade tjura.... som tur väl e e ju linus himla snäll o lånade ut sina nya prylar till jim ;D sen käkade vi på donken :D

efter de åkte vi till olas bror. var la planerat o bara stanna nån timme men tror vi stannade tre fyra timmar istället för de va så jäkla trevligt :D mumma vilka goda muffins dom hade med.... om en annan kunde baka liksom men fan de går inte... =( vill inte alls som jag när jag bakar men dom kunde minsann de :D så de va kul får vi nog gra fler ggr.... o tacokväll skulel vi med göra nån dag de e ju förbannat gott med tacos alltså :D

iaf på söndagen käkade vi rachlett o de va huuuur mysigt som helst o länge länge sitta ihop med familjen o käka o laga mat o barnen gillade de verkligen o laga sin egna mat.... de kan dom ju ha nytta av i framtiden :D
här kommer iaf ltie bilder på vad det e :D

nehe jag hittade inte sladden så får ta o lägga upp de i eftermiddag :D :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Trevligt att ni kom ner till oss och hälsade på, Tiden är inte så viktig när man har så trevligt som man har med er... finns alltid något att prata om..visserligen var de inte hos Olas bror utan hos hans syster ni var.. ler men goda muffins de hade vi ju såklart... hahaha

Och just de Taco skulle vi äta med, kolla när de passar er och säg till mig... då kommer jag om bara jag kan.... Kramiz

2012-01-22 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0