husägare

jaha nu kommer det fösta inlägget från huset :D
 
ja vi har ju faktiskt blivit husägare nu den 2a tog vi öve nycklarna till huset och det va skönt. fan de va helt underbart med att arbetskollegan maria faktiskt hjälpte mig och tog min kväll den 2a så jag kunde böja flytta ihop med barnen och gubben.
nu är nästan allt flyttat och klat förutom några småsaker och hela förådet. men de få la vi ta någon dg när vi känner för de.
 
nätet som skulle funkat sedan den 4e funka fotfarande itne så nu sitte vi med ett jävl mobilnät som e skitslött...
 
men men inget har vi att klaga för.... vi klarade regnovädret bra som fan o de läckte inte in någonstans i huset vilket ä sjuuuukt skönt. :D
 
känns skönt som bar tusan att ha kommit in i huset och jag sover någt så fruktansvärt bra. trisst bara att man gått upp ett eller annat kg nu när man flyttat o käkat massa sket. semester till på köpet.... känns egentligen inte riktigt som att vi bor här. bara typ på lån. känns asskummt. jag e liksom HUSÄGARE!!!!!
 
barnen hjälpte till jätteduktigt iaf linus. jim var som vanligt tyvärr inte så motiverad.
men linus han kämpade och bsr och sprang och donade. :D som tack fick dom lite betalt :D faktiskt några hundra :D nu har vi faktiskt köpt en ny diskmaskin och en ny fläkt. dock fick vi skruva och såga isär hela fläktskåpet. men de gör ingenting. för vi har iaf vårt EGNA!!!!!!! fan när jag inte hade något nät alls så hade jag vetat så mkt att skriva men nu tar orden bara slut.
 
ska faktiskt gå runt och ta lite kort så ska ni få följa oss och renoveringen och se hur vårat hem förändrats.
 
ja vårt nya hem kommer bli så himl fantastiskt. bara LÄNGTAR efter att få renover o styra o måla o visa er så ni får se. just nu ska jag dck åka till vimmerby o köpa galjar och lådor och sedan ska vi visst på speedway :D
 
 
juste ska också tacka ALLA dom som redan hjälpt oss med huset och framförallt dom som hjälpt oss på ett eller annat sätt med flytten med släp o bil o bärhjälp osv...... tack tack tack

Kommentarer
Postat av: Thess

Vad härligt att ni trivs och det verkar ha gått bra. Blir flytt till ett rum större iaf här också snart. Det ska bli skönt när det väl är gjort.

Svar: aha... vad skoj att ni med ska flytta :D men ska ni flytta till annan stad eller bo kvar???
pieps

2012-07-14 @ 13:47:06
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0