em

följer jag EM!? alltså det är ju inte så att jag slår på tvn så fort det börjar och tänker nu måste jag bara se em. nej verkligen itne. jag blir itne heller deprimerad om jag nu skulle råka vara iväg just när det är en match.

jag kan inte heller påstå att jag ens vet vilken kanal de går på eller vilken sport dom utför? kanske fotboll??? det är nog em mina pensionärer på jobbet har tjatat om fotboll och em så på så vis har jag ju hängt med på att de faktiskt har spelats fotboll... annars är jag jävligt ointresserad av både em och sport på tv och fotboll.. men jag kan ju säga som så att sverige åkte ut. för de sa en pensionär till mig väääldigt besviken och missnöjd.

för min del spelar det ingen roll det är bara fjantig sport på tvn som jag egentligen är helt ointresserad av trots att jag både spelat fotboll och bandy och gymmat. så det så.


Kommentarer
Postat av: Angelica

håller verkligen med dig.... :)

2012-06-18 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0