vad kul

vad kul att det trots allt är lite folk som läser min blogg nu. jag ska se om jag kan skriva så pass intressant bloggskrivare så fler o fler börjar läsa.... men ni som läser nu kan ju gärna svara på vad som skulle vara intressant att läsa i min blogg. :D

dessutom har jag en annan fråga. har ni något bra möeltips? alltså sidor eller affärer med bra möbler? vi ska ju som sagt var köpa nya möbler till huset också :D

nej fy fan idag blev jag inbeordrad så egentligen e jag alldeles för trött för att skriva någonting ska också snart åka till vimmerby med stora grabben och gubben och se vad bup har att säga. :D hoppas dom kom fram till något vettigt och användbart så man vet hur saker och ting verkligen ligger till. :D

de här inlägget har ju dock tatt mig 30 minuter o skriva för jag har pausat hela tiden.... hahaha så nu lägger jag ner kanske skriver ikväll....

Kommentarer
Postat av: Thess

Vill du ha inspiration till var du klan hitta möbler borde du kolla runt lite på nätet, det borde ge dig en bild. Det är trots allt ni som vet vad ni söker. :)

2012-06-11 @ 23:11:50
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0