jag har bestämt mig.

jag vet inte riktigt vad jag skrev sist för de var fan så länge sedan men som sagt d e inte ett dugg kul o skriva när man endast får kommentarer när man uppmanar folk eller när man ställer en fråga. MEN jag ska inte klaga. jag läser dryga 15 bloggar iaf en gång i veckan men jag lägger ytterst sällan av en kommentar.

men men vad jag iaf skulle komma till....
har inte lagt u någon bild på rachlett för de glömde jag. la endast ut den på fejjan :D
får ta o göra de snart

känner mig rätt kass eftersom jag käkat massa GOTT och tränat endast en gång på tre v då jag vart sjuk. MEN nu ska jag verkligen komma igång igen. ska ta upp kontakten med alla mina träningspolers igen.... för d e dock rätt skönt o träna egentligen. känner verkligen att jag vill gå ner mina resterande 15 kg. suck suck suck... de där med beach 2012 skiter sig nog fan i år med hahaha men jag ska ju som sagt var komma igång igen :D

sen en annan sak. jag e otroligt NÖJD med migg liv just nu. har ju kommit fram till att ola o jag ska prova på de där med småbarn först och jag ska samtidigt plugga till socialpedagog. ska söka så fort jag får söka :D från den 15e mars får man söka. :D så de ska jag göra. o börja plugga i augusti om jag kommer in....

hemma funkar vardagen lyxkonsumentation har vi hemma trots att ola e arbetslös så de känns skönt o ha ekonomin under kontroll :D asskönt o kunna ge barnen en trygg o lugn vardag utan o behöva oroa sig för pengar... måste vara hemskt att behöva vända på varenda krona varje månad o sen inte kunna lösa sina räkningar =( men men vi har de ju som sagt var sjukt bra...

har sökt två tjänster med var av jag förhoppningsvis får en. de vore toppenunderbart o få den ena tjänsten. jag skulle bli så lycklig. har dessutom bestämt mig för till 99% att tacka nej till den ena om jag skulle å den. på de ena jobbet känner jag mig nämligen otroligt viktig o behövd känner mig stolt o meningsfull för de jag gör o lägger fram o jag vet att jag e sjukt duktig och anpassad för denna arbetsplats. min flexibilitet e på topp o jag verkligen gillar läget. :D skönt att ha mitt arbetsliv uppstrukturerat :D

skulle ilja skriva så mkt tankar om barnen o deras vardag o liv o hur bra de går men jag låter bli de just nu.... :D
kan bara säga att linus går de toppen för. han kan redan läsa och skriva rätt så bra o han går ju bara i 0an. han går i klassrumsmiljö en gång i veckan och sitter i skolan och gör läsövningar o skrivövningar.

likaså har jim gjort otroliga framsteg på sista tiden och det är så SKÖNT! att de flyter på för han :D

kärleken flyter på å barnverkstaden fungerar iaf så jobbar vi på de..... o gött e de :D
nej nu vet jag iaf itne vad mer jag ska skriva för tillfället... skriv lite förslag på vad ni vill att jag skriver om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0