för angelicas skull :D

angelica talade ju om för mig att hon kommenterade o då nu väntade på att jag skulle skriva oftare så får la göra de... .d e ju iaf en del som rör sig runt våra liv just nu så de kan ju vara värt o skriva

ja vi kan ju börja med i helgen då vi hade fredagsmyspys med arnen efter de va på metro på barndisco... herre gud vad de är stora nu...... disco på metropol o filmtime till klockan var nästan 21. då vare trots allt dags för sängen.

på lördagen hälsade vi på olas syster med dotter o gubbe i oskarshamn o de va som vanligt skitkul trots allt :D alltid trevligt o åka dit... dessvärre eller kanske tur för mig, e de alltid massa goda kakor där o d e ju precis de som e min fälla. jag älskar ju kakor. o hemakta kakor som dessutom e goda som sjutton faller jag ju dit på... :Dmåste ha en spel och tacokväll snart igen för de va fasiken kul :D men maten vi fick i helgen var inte äcklig den heller så de tackar vi för... :D :D :D ;D snart igen som sagt :D rolig dag som fanken

jahopp... alla kanske itne har hängt med på de men nu vet ju nästan alla så alla kan ju få veta att de där husköpet de gick ju lite åt helvete så på onsdag ska vi tillsammans med barnen kolla på huset igen och se om det är värt o läga dom där 20 000 som hon helt plötsligt begär mer... iaf från början hade hon godkänt vårt bud, banken var klar o alltingen å vi troddenu bestämmer vi inflyttningsdatum o allt blir klart... men NEJ!!!! då ångrar tanten sig o så får vi börja om på ruta ett.... men på onsdag gäller de..... köpa eller inte köpa :D


jaha o så på söndagen då tog vi de lungt grillade lite o sen åkte vi till våra förhoppningsvis nya grannar o hjälpte till o bygga lusthus... var rtt trevligt o se två karlar jobba ;) eller iaf försöka jobba.... nu får bara älskling få den där sexiga muskulösa ryggen han hade när vi träffades med den perfekta brännan som han hade då MUMS!!!! nåja iaf va de kul de med... barnen sprang runt i deras trädgård o hade skitkul jag satt i solen o snackade skit med helen o kollade på grabbarna så visst de va fint...

de va bara idag som vart en stressig dag som fanken :D jobba till kvart över 11 först.... sen möte med en chef som jag hade lite frågot till o nu VET jag mkt mer om varför jag itne fick tjänsten på patrullen.... MKT MER!!!!!! sen iaf så skjutsade gubben och jim in till vimmerby sen vidare därifrån till demensmöte... sen till skolan o hämta lillplutten linus, o sen ola o jim på stationen..... vidare hem o laga mat o sen tillbaka till jobbet så idag hare varit stressigt... men de har gått superfort så d e skönt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0