mitt liv

jaha då var det nog dags för ett nytt inlägg då mycket nytt har hänt....

först och främst så drog hon som sålde huset tillbaka sitt intresse för vårat bud, så vi badade lite fram och tillbaka med henne och kom till slut efter mycket om och men fram till något som passade oss båda.... så nu har vi skrivit på papper och handpenningen är fixad. vi har dessutom bytt bank vilket är hiiiiiimla spännande att när man faktiskt är van vid swedbank att man bytt till handelsbanken.....

nåja men nu ska vi iaf flytta den 13e juli senast vilket ska bli otroligt skönt.... faktiskt så har jag länge kännt hur jävla illa kasst jag mår i denna lägenhet men jag har stått ut för barnens skull..... de förlorade ju all sin trygghet när deras mamma och pappa flyttade isär. och alltingen var såååå himla rörigt så jag sa faktiskt till ola att jag kan bo kvar för att barnen skulle ha någon slags trygghet i sitt liv, nu har vi dock byggt upp och skapat dom en trygghet som fungerar. ett liv med regler vanor och allt som tillhör. bra ekonomi, därför känner jag att de nu inte längre behöver tryggheten av hemmet. det är okej att bryta upp deras vanor med hemmet och flytta till ett nytt och fräscht hem. ett hus. :D
det är viktigt för mig att barnen ska ha de så bra som möjligt och att de ska ha de bästa i livet som får dom att må bra.

jag måste bara säga att jag älskar hela mitt liv. jag skämms itne längre för min dåtid och jag ser fram emot min framtid. jag är stolt över mitt liv och vad jag skapat men hade dock itne klarat de utan min underbara mamma, alla lärare o vänner som funnits i mitt liv och inte heller utan den familj som jag faktiskt har idag. jag älskar mitt liv och är fruktansvärt stolt.

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag är glad att jag har en så klok vän som dig. Det märks hur klok du är i vad du skriver här bland annat. Återigen: Grattis till huset också.

2012-05-23 @ 14:38:51
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Grattis till husköpet...

Hör bara av dig när ni behöver hjälp, så kommer jag... :)

2012-05-24 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0