nu har de blitt bättre med skrivandet.

ja faktiskt så är det så att jag faktiskt har blivit mkt bättre med skrivandet.

i helgen så hade vi iaf skitkul, på fredag så käkade vi lite fort och sedan så spelade vi kubb med grannarna och ungarna. sedan hade vi myspys godis o poppcorn o massa onyttig läsk o skit :P hahaha... men som vanligt mysigt. ungarna ville som vanligt helst båda två sitta bredvid lussan :D hahaha.... varje fredag samma sak :D vem ska sitta bredvid lussan ;) så söta mina små :D men de fick vara ola som satt bredvid mig han brukar annars mysa ner sig bakom mig... men spela kvitta... filmen var iaf skojsig o mysigt vare med.

på lördagen tog vi med barnen till gamleby på grönt veckoslut. d e min gamla skola valstad som hade så att säga öppet hus. dom fick åka tramptraktorer och klappa massa fina djur och se massa blommor och provsitta riktigt stora traktorer hoppa i en höborg fick dom göra och massa annat spännande. vi såg också på en höstshow med eld men den var inte så bra som vi trodde.... men de va kul hela dagen. för mig var de speciellt att få komma tillbaka med familjen. ja de var ju ändå tre viktiga år av mitt liv. och vilka minnen man har som kom upp igen. vilken tid det var på valstad. jag skulle leva om de exakt likadant igen. träffade gamla underbara vänner också sedan den tiden sjukt underbart var de.

och idag på söndagen så har vi varit och kollat på möbelskavanken och kollat på nya soffor och fotöljer och vi åkte på berget där och tog fina bilder på utsikten och barnen och ola och mig osv.... hittade lite men vi får se ska kolla på törnvalls möbler på onsdag o se vad vi kan hitta där för kul eller om vi ska shoppa loss...

nu ska vi ávsluta kvällen med att packa i en halvtimma och sedan ska vi faktiskt mysa ola o jag med rökor och kräftor och imorgon börjar en ny arbetsvecka för mig och ola stackarn e hemma än på mellan två jobb =( men han har ju iaf körkortet som går frammåt. synd bara att de vart lite stopp på de hela nu eftersom att han inte haft något tillstånd då de gått ut o dom på trafikverket e sega som fan... :S ja men de va iaf denna helgen. får se när jag skriver nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0