ny soffa.

jaha imorgon ska vi till banken och byta bank så från och med nu har vi inte swedbank längre... känns ju lite skummt då man haft de typ i hela sitt bankliv... :S men de kommer bli sjukt underbart o få de färdigt för d e ett steg närmare v¨rat nya hem. dessutom ska vi imorgon in till vimmerby och kolla på jysk och lite annat i vimmerby.

idag var vi o kollade på nya soffor/köksbord o lite andra prylar... till huset som vi på något sätt måste ta oss råd till :D blev sjukt kär i möblerna som vi tittade på och vill verkligen ha dom så måste verkligen få ihop de här nu för de skulle vara såååå skönt för vårat hem attt ha de soffor som i valde ut. måste ju ha en uppe och en nere och köksbordet vill man ju bara ha iaf :D men vi får inte göra nått förhastat :D annars vi får ha tålamod o se hur de går :D men de går nog bra detta jag känner de på mig att de kommer bli såååå sjukt bra :D

fin lön fick jag denna månad med så de ska bli OTROLIGT gott o käka china med älskling när fan de nu blir. (finns de någon som vill följa med??? )

nej nu ska jag upp o sova blev sent igår o tidigt i morse och gjort massa under dagen idag så nu får de faktiskt bli sängen tidigt är riktigt jävla trött o har dessutom jobbat ikväll....

hoppas ni tycker det är lite kul att jag uppdaterar så pass ofta nu som jag gör så jag inte tråkar ut er. :D

släng gärna in en kommentar :D

puss o kram skummbanan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, de är kul att du uppdaterar ofta.... Jag får ju veta mycket om ditt, ola, och barnens liv/tankar och de är bra...

Ni är bara så sköna... och ja lussan, jag ska inte diska nästa gång hos dig... :)

2012-05-30 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0