händelserik helg.

jaha sista helgen innan jag började jobba igen var himla händelserik.
 
i fredags så blev vi ju barnlediga med en gång för jossan hämtade dom på skolan de ville inte till sin mamma. men sen åkte de iaf för mamman kom iaf och hälsade på. bra de ju. så under fredagen höll vi på med linus rum och renoverade. la tak gjorde vi.
sen på kvällen hade jag bokat bord på chinan. hade bjudit daniella stollen helena linn jonas och grannen här. men grannen kunde ej komma =(

synd som fan. ola blev jätte överraskad för han visste ju inte ens om att de skulle komma någon mer än jag. efter vi hade gått hem ifrån chinan så åkte vi ut till kåken desvärre vare inget drag och ola mådde svinkasst... :P hahaha. så så vare med det.
 
på lördagen var vi fortfarande barnlediga. jag åkte dock till kalmar med mamma för att handla dörrar till rummen uppe. och ola låg hemma och var dååålig. HAHAHA.... :P

när jag hade kommit hem så gjorde inte vi sådär jättemkt egenligen kollade lite film osv.
 
på söndagen fyllde ju ola år. vilket tyvärr barnen missade. som dom sååå gärna ville vara med på.
men jag fixade frukost åt han på sängen och kaffe o tände ljus. efter de så fixade vi lite prylar och rev dörren i linus rum. och sen så så åkte vi till bowlinghallen. de va skitkul olas bröder va med o angelica som jag hade saknat så mkt. ronny o enette kom dit en liten stund också. bosse *proffset* vann såklart men d e ju också lite fusk om man till och med har ett eget klot liksom :P ;) då kan han ju inget annat än o vinna. ja sen följde ju bosse o angelika och niklas med till oss och käkade tårta o spelade spel. o hade skoj som vanligt.
när angelika och niklas hade gått så myste ola o jag ner oss vid solsidan. och lät dagen klinga ur eller hur man nu säger och idag, måndag så har jag vart på jobbet.
 
känns alltid kul att vara saknad på jobbet vilket verkligen märktes denna gång att faktiskt så var jag sjukt saknad på jobbet av pensionärerna. o d e ju kul. :D
 
idag fick också linus sin dörr....
 
här kommer bilder på denna månad även tårtorna osv. men itne på dörren :P

kommentera gärna både bloggen här och bilddagboken
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/11/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0