oj oj oj nu e de länge sedan.

ett tag sedan men har inte mått så bra. faktiskt har jag mått skit men har liksom inte riktigt yttrat mig om de heller för den delen på de viset. mår lite bättre nu.
vart så jävla trött och haft så mkt att göra. d e liksom pannan som gick sönder och heltid på jobbet och läxor till barnen hemma och ola som går hemma och inte har nån ekonomi vilket oroar mig sjukt mkt, massa nära och kära och bekanta e gravida men här händer ingenting vilket såklart påverkar mig emellanåt.. alltså ni förstår de har vart SÅ MYCKET på en gång. nu vill jag inte att nån tycker synd om mig på de viset men jag vill att folk ska förstå varför jag itne hört av mig elle skrivit och deet är för jag vart så nere och så trött.... och så sjukt oroad och fundersam och helt jävla fucking slut och de känns ju faktiskt som om ingen förstår om jag pratar med någon om de...
 
men nu e iaf ett problem mindre o d e renovering. eller tja d e ju fortfarande ett problem men just de rummet vi höll på med just nu e klart förutom lite gardiner. linus rum e också helt klart så nu kan man slappna av lite. nu e de inga mer måsten förutom att jag måste göra barnens advendskalendrar annars e ju både julklappar och barnens rum klara och de va för mig de viktigaste av allt just nu.
här har ni bilder från hela november.
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/11/ och det frdiga rummet.
 
nu ska jag dock sätta mig ner och kolla på någon film och käka sallad och dricka te som gammla kärringar gör. för d e såååååå trött jag känner mig som en jävla gammal kärring.... :P
usch. detta var inget direkt lussantypiskt inlägg med massa glada och fina miner. men så e de ibland.

Kommentarer
Postat av: adrijana

<3

Svar: <3
pieps

2012-11-23 @ 07:28:10
Postat av: Angelica

Kul de är att läsa din blogg, följa bilderna på renoveringen med mera... Jag läser oftast din blogg, men vet inte vad jag ska kommentera... Vet du sagt att du vill man gör det...

Sen har jag inte mått så bra sista tiden, du vet anledningen så de nämner jag inte här... och då har jag ännu svårare att skriva här... men saknar dig/er massor.... ni sprider positiv energi... att bara få skratta med er, gör mig så otroligt glad för en liten stund....

2012-11-23 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0