renovering.

åter igen är det dags för renovering.
har ju semester nu så de går fort frammåt denna gången. har redan gipsat och spacklat. o imon hoppas jag vi kan börja tapetsera och sen hoppas jag att vi kan måla lite och att vi kan sätta tak och golv på onsdag för då  jag ledig igen eftersom jag ska jobba helgen.

så nu hoppas jag verkligen att de går fort fram. :D verkligen längtar till man kan börja göra de gemensamma utrymmerna så alla kan få ta del av det fina i hemmet. :D så alla kan få njuta lite. :D
just nu först och främst är det ju dock barnen som e de viktigaste och faktiskt så tyckte ju barnen själva att vi skulle börja med vårt sovrum eller badrummet.
badrummet med anledning att alla måste ha fint när man badar och alla vill ha badkar. och vårt rum med anledning att *lussan och pappa måste ha de bäst så ni har de bra tillsammans och itne lämnar varandra* mycket fin tanke som vi genast *belönade* med att börja med jims och linus rum. håller på med lite nya saker också i källaren till linus dörr..... vill också börja spara massa pengar så man kan göra sovrummet och badrummet. e ju inte kul med varken skabbigt sovrum eller badrum. de vill man ju ha fint liksom. men som sagt var först de viktigaste. barnens rum.
 
 
jag ska också lägga en timme på att försökta bygga ihop barnens kalendrar som dom skall ha i år. gör ju alltid en kalender själv varje år. så får väl börja nu när de finns tid för de :D
 
annars händer o sker de inte så mkt.... i helgen skall vi vara barnlediga så på fredgen skall älskling och jag gå ut o käka på fredagen på chinan och fira att han fyller år och på lördagen skall jag med mamma till kalmar och köpa dörrar och kanske tak. och på söndagen kommer angelica och firar ola med oss.... annars sker inte så mkt. sen är nämligen min semester slut och en lååååååång arbetsvecka väntar på mig :P skoj. NOT! e allmänt trött på allt på jobbet just förutom en och annan personal dom bra börjar ju liksom avta =( den ena mammaledig vilket förståss e skitkul och verkligen bra o så för henne men en stor saknad finns att hon itne finns bland oss på jobbet. och en annan som faktiskt nu fått annat jobb. suck suck. två av de stjärnor som höll mitt humör uppe. =(  men jag får la söka annat jag med och börja plugga. och jag får la verkligen se till t bli gravid nu.
 
har ju redan hittat min barnagn :P ;)
 
här kan nu också lägga en kommentar på mina bilder på bdb
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/11/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0