helg helg ljuvliga helg

tjaha. veckan e nu över och skönt e de för de har vart lite stressigt. men med tanke på vad klocken e och att jag redan sitter och skriver förstår ni säker att lussan skall gå jobba. som tur väl e ska jag bara jobba en helg av fyra denna period.
brnen blir alltid sjukt ledsna och besvikna på att jag ska jobba på helgerna. nästa helg e jag ju ledig. då skall de till sin mamma så får se vad vi ska hitta på då. den store har ju redan nu frågat om han inte kan slippa åka nästa vecka så vi får se hur de blir i vilket fall som helst så blire nog bra :D vi vet ju typ redan vad vi ska göra vare sig barnen e hemma eller om de åker till sin mamma ( detta e dock hemligt än så de inte påverkar barnen i sitt beslut)
den lille kanske drar med sig den stora för den lille ville verkligen åka denna vecka och det är ju skitbra de :D
 
mmmm de vart ju även denna helg väldigt besvikna miner på barnen när jag talade om att jag ska jobba. de ska med sin moster till vimmerby och gå på marknad. och de ville sååååå gärna att pappa och lussan följer med. men de går ju itne nu i helgen.
men nästa helg de e hemma så blire bättre. :D då e jag ju ledig :D och snart så har jag lite semester också :D skönt.
 
nehe nu ska jag lägga ner detta o gå bort till jobbet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du han och skriva så mycket i morse. Du måste vaknat väldigt tidigt stumpan

2012-10-13 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0