jaha jaha.

ska snart dra till jobbet. sitter och käkar frukost. till äran av dagen har jag till och med hängt upp en tvätt. skönt att ha det gjort faktiskt. jobbar långa långa dagar nu denna veckan men så är de när man jobbar 100. hellre de än o jobb 80 eller gå massa delade turer.
 
i vilket fall som helst så ska vi nu samla in massa offerter på mssa värmekällor. suck för att våran pelletsbrännare redan har vinkat adjö. eller ja den funkar ju så va men den läcker vatten så trycket inte funkar eller vad nu ol o nicklas sa så de skulle säkert funka ett tag till men vi ska kolla redan nu så att vi slipper stå i vinter och vara svinkalla om röven. tråkig utgift såhär i början hde hellre renoverat men de får vänta nu ett tag. men nu har vi iaf skickat in för offerter får vi se hur detta kommer gå..... nervöst som fan....
 
ville ju helst haft ett nytt badrum istället men varmvatten och värme i huset är helt klart viktigare.
 
 
idag är de lyfällan då tänkte jag att gubben och jag tänder lite ljus och myser framför tvn och det var otroligt avkopplande framför tvn här om dagen när vi gjorde det så de vill jag nog göra idag igen. så otroligt skönt att bara slappna av och mysa och se på tvn :D o just lyxfälln är ju ett lyx för sig :D :D :D
 
i helgen vet jag inte vad vi ska göa det beror på lite. alltså vi är ju barnlediga i helgen men jim ska som han själv säger *inte åka en mm ens en gång*
så vi får se linus vill ju åka så vi får se om jim gör som han själv vill eller om han följer linus. fast nu har jag ju sagt över en vecka att han inte vill åka och frågat om han kan slippa eller om han MÅSTE åka. och som sagt vi tvingar inte barnen till att åka om dom inte vill..... det har ju nämligen hänt allt för ofta att dom inte ens haft nått val om dom kan åka eller ej.
så då har hon valt åt dom så att säga och får hon välja måste ju även dom få välja.
nåja inget mer om detta jag älskar iaf min lilla familj och tillsammans kommer vi även klara av att fia detta ihop för tillsammans är vi förbannat starka!
 
och kan ni tänka er att faktiskt så längtar jag efter jul i år????? :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0