lite blandade känslor.

hum. sista arbetsdagen idag med en av dom bästa på jobbet. sen blir hon mammi. klart delade känslor som fan. skitglad för henne att hon ska gå hem o bli en sjukt bra mamma samtidigt som d e jobbigt att hon går hem för man vill ju såklart ha henne kvar på jobbet då hon e sjukt bra o jobba ihop med. nåja inte mer om de får krama om henne idag innan jag går hem.....
 
idg skall vi också till bup och se vad de har o säga om jim. ska bli spännande då vi fått vibbar omj av vissa att de skall vara så hemskt. men människan inte kläckt ur sig varför.
 
fan jag vill ju börja med linus rum med nu men de har ju alla sagt att d e bra o vänta emellan så man vet liksom att man verkligen orkar o inte tröttnar på de så de blir stående. men klart nu vill man ha vunnit en miljon så man kn ta alla rum så fort som möjligt. :D
 
i helgen händer de inte många knop jag e ju ledig så vi får se vad vi ska hitt på med barnen förutom att gå på bio.
jag hoppas ju att kastanjerna e färsk än så man kan plocka massa och pyssla med barnen. d e så himla mysigt dricka varm oboy fika och pyssla :D
 
hm nu ska barnen upp och gå till skolan o fritids dom med. lir en lång dg för oss alla jag jobar ju dessutom delad tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0