nybyggarna

ja jag kan ju säga att jag tittt ett par gånger på de där programmet och ni som läser kommer säkert tycka illa om mitt inlägg men de får ni tycka.
 
jag tycker inte att det är rätt att dom ska få ha det så bra. jag har ett bra liv. men jag har vart mobad till tusen på vägen. jag har haft de svårt med mnga killar på olika vis jag har haft de svårt hemma. men mitt liv har jag fått kämpa fram.
jag har kämpat för min fina familj. för min underbara kille, jag har nu ett bra jobb. jag kämpr för mitt fina hem.
det finns massa mycket kvar att göra på mitt hem så det blir ett moderniserat hem enligt min smak. men jag kämpar.
många fler än mig har haft ett svårt liv och har det fortfarande jävligt svårt. som inte kommer upp ur skiten som på grund av andra har de jävligt svårt.
eller som vart med i en olycka eller liknande och nu inte kan re sin situation.
 
men här kommer de knarkande idioter som SJÄLVA valt att knarka för det är ju faktiskt dom som själva stoppat i sig skiten, o så får dom hux flux ett modernt och superfint hem. och dom kämpar inte ens för de. den där lilla snorisen vad hon nu hette rymmer flera gånger men får vända tillbaka massa massa gånger. nu äntligen har hon fått sparken så att säga. dom där människorna har fan inte ens kämpat själva. nu den här sista snubben e den enda jag kan tycka synd om egentligen för han kämpade iaf utan motstånd nu när han fick en chans. fast jag tycker fortfarande d e fel. DOM HAR FÖRSATT SIG I SITUATIONEN SJÄLVA.
jag som har kämpat som fan jag har skulder på mitt hus kommer få fler skulder när vi ska renovera badrummet..... kommer få betala för de iaf i tio år. många har de så dåligt så dom kommer aldrig ha råd med ett hus som vi. dom kommer plågas hela livet.
medans dom knarkar lite och sedan får dom ett fint hem gratis. GRATTIS för fan.
 
här ser vi våra prioriteringar som jag tycker e helt åt helvete fel. våra pensionärer och barn de lider för de finns inte pengar till dom. men grattis du är knarkare du får ett finare hem än pensionären som hela sitt liv kämpat för att ha de bra. börja knarka nu lilla pensionär ska du nog se att nybyggarna hjälper dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0