semester i de fina vädret. :D

jaha idag ska jag visst avbryta semestern lite för o jobba en kväll. låg så i schemat men jobbar ju med m så de kommer gå vägen smidigt sååå jäkla skönt med bra personal.
 
barnen har ju sportlov. eller höstlov eller va de heter o d e skönt som fan o ha dom hemma :D
vi hr för visso inte gjort direkt mkt men en del har vi hunnit med. i måndags så var vi på bup i västervik och kollade jim. nu äntligen har de tagit fart. för vidare information så kan ni ju alltid kommentera vill inte lägga ut allt här ifall ifall att liksom. skönt iaf att de äntligen tagit fart så han kan få hjälp. lille plutten. men de märks att han börjar gå mot pubertetsåldern för denna veckn eller ja i måndags och igår har han vart tjurig som fan och inte lyssnat alls. men idag e allt lugnt och han e jättego o söt som vanligt :D men d e br att man får dessa dagar o vänja sig innan hela puberteten dyker upp helt o hållet jag menar han e ju trots allt snart 11.
 
väl i västervik har vi också köpt julklappat har nog faktiskt köpt nästintill alla nu vilket känns skönt som fan. har också kommit på vad jag ska ge ola i julklapp och köpt alla hans födelsedagspresenter. vilket är otroligt skönt. :D slipper man bekymra sig mer om de :D ska bara slå in hans presenter med sedan är de klatt :D jag längtar faktiskt till jul redan ska bli jätteskönt med jul i år som jag skrivit om innan. :D
 
iaf. igår då de va tisdag gjorde vi itne speciellt mkt tillsammans så mer än att vi byggde lite lego och spelade lite spel.
 
på kvällen var de dags för utgång med *det unga arbetsgänget* och de var för de första riktigt gott. men också riktigt jävla kul. de tycker jag vi ska gör om brudar :D verkligen toppenkväll. :D såg fram emot den länge och den blev verkligen hur bra och toppen som helst.
 
ja idag har vi vart i skogen och fixat granris och mossa och köpt lite dekorationer osv linus önskade sig att vi kunde göra julpyssel. och de ska han ju få göra med då :D ska snart börja med deras kalendrar med för annars blir de ju som vanligt sista sekunden o d e jag ju itne speciellt sugen på :D så ska börja snart att göra små lådor och slå in lite paket :D bara skriva lite nummer på paketen. JA! jag är en redig pysselkärring. nu ska jag snart laga mat och imorgon ska vi pyssla för hela slanten :D d e så jävla mysigt :D :D :D :D :D :D KUL!
 
får se omlinus ska till mamma imorgon med också och tjäna lite pengar. han skulle ju jobba i 4 timmar sa han vi får la se hur mkt han orkar. :D och så får vi se om det är skönt väder så man kan göra nått ute. för d e ju i trädgården han ska styra isf o tjäna pengar. får se vad vädret säger. :D men d blir ju iaf nån gång att han får tjäna lite pengar. :D
 
nja nu ska jag iaf laga lite mat straxt och ikväll ska jag ju som sagt var jobba. börjar kvart i fyra dock så får la se hur de e på jobbet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0