denna helgen

ja i helgen var vi ju då barnlediga.... vilket var sjukt tomt men också sjukt skönt. faktiskt måste man vra ärlig och säga att även om man älskar barnen hur mkt som helst är det skönt med egentid.
på fredagen satt vi mest kollade film drack lite snackade och njöt av varandra.
 
på lördagen så bakade jag bröd och coccostoppar och muffins. :D det gick bra faktiskt så måste jag säga att de blev SUPERGOTT!!!! alltingen :D ;D
 
vi inredde också jims rum... nu har han de finaste rummet i hela huset :D nästa rum blir linus rum men nu blire först en paus emellan så får man se vart an de leder och när man tar nästa rum. nu ere ju massa födelsedagar först och massa jul o skit :P  :P ;) första julen i huset. ska bli så jävla underbart. :D
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/9/ här har ni alla bilder för september. det är alltså hela renoveringen och nu även bilderna på de klara rummet :D
 
längtar till vi sparat så mkt så vi kan fixa badrummet. det är just nu min största längtan. ett fint och snyggt och prydligt badrum med badkar. vill itne ha vårt äckliga gamla pinsamma badrum =( nåja de kommer en dag de med. men iaf så på kvällen när allt var klart med bak och rummet osv så mös ola o jag ner oss till film i soffan och njöt. åt krftor och räkor och bara njöt av oss :D
 
på söndagen kollade jag nog mest på tv nått spännande maskskaparrogram men ändå hann jag med o laga mat o tvätta och ta ner tvätt och duscha och massa annat skit bara under pauserna. reklamen kan ju faktiskt vara bra. :D
 
på eftermiddagen kom lagom angelica. SUPERKUL som alltid hade vi :D tycker verkligen om dig :D du e så hjärtligt välkommen när du vill :D :D :D :D spela spel och inte till att glömma KETCHUUUUUP! :D (internskämt som itne ens e kul längre men se där du log allt lite iaf för de gjorde jag. om inget annat log du senast nu mohahahahaha )
 
imon börja dock en ny jobbarvecka. men de e skönt de med får man o göra. vecka 44 45 ere ju semester. eller ja iaf halva 44 och hela 45 :D :D :D :D
 
imorgon jobbar jag till tre. sen ska jag laga mat och sen till mamma :D KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUl

Kommentarer
Postat av: Angelica

Rummet blev riktigt snyggt, han har klart de finaste rummet nu i hela huset... Men jag tror ni kommer göra flera fina rum, men som vi pratade om, skynda långsamt så man inte tröttnar på det!!

Jag tyckte verkligen de var jätte roligt hos er i söndags...kommer gärna och hälsar på flera gånger... Tiden går så snabbt när man umgås med er... Känner mig alltid välkommen... kommer snart tillbaka, när ni minst anar det!!! :)

Svar: hihihihi. ja visst så måste vi skynda långsamt de kostar ju en del med som sagt... så de ska vi men man vill ju så gärna bli klar också samtidigt så man vill göra ALLT med en gång.
du e så välkommen och jag e bara ett telesamtal bort :D
pieps

2012-10-01 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0