helgen och renoveringen

jaha tillbaka till vårt vardagsliv då.... nu när jag lagt ut boken färdigt... :D skulle vara kul att få lite feedback av folk vad de tyckte o så :D
ola tyckte jag skulle skriva en bok.. hahaha får la se om de blir nån gång :D
 
ja men iaf helgen som var var vi ju barnlediga. de va länge sedan nu så vi nyttjade verkligen tiden på bra sätt.... på fredagen slutade jag ju kl 11.00 på jobbet så vi åkte direkt till kalmar med bil o släp och handlade MASSA med saker till jims rum.
 
lite komiskt e att jag sa till ola innan vi flyttade att vi kunde ju renovera jims rum redan innan vi flyttar så d e tomt för de går ju fort och kostar bara runt 1000 kr... men thji fick jag... tillsammans med skjutdörrar och gips o allt möjligt skit har vi nu passerat 10 000 gränsen men de kan nog fan vara värt :D :D :D nästa rum blir nog linus rum :D
 
här har ni länken till första dagen på renoveringen och frammåt.
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/9/2/ kopiera länken och kolla in bilderna på renoveringen.
 
jaha vad mer gjorde vi jo på vägen hem ifrån kalmar så stannade vi till hos danni baby på kaffe :D de va gött som fan o slappna av efter en hård jobbar/shoppingdag. väl hemma packade vi bara upp och njöt osv....
 
på lördagen så höll vi igång med renoveringen för fullt. satte gips och sågade sönder väggen osv osv. vid klockan två tog vi oss en dusch och väntade på finbesöket switie som skulle komma på kaffe och chinamat. de vill säga danni kom och vi fikade hon hade bakat en skitgod kaka med MUMS!!!!!!!! sedan chinan så käkade vi så vi skulle spricka alla tre. GUD SÅ GOTT och mysigt.
daniela drog väl runt halv nio eller nått och ola o jag satt kvar och drck lite öl/cider och snackde och myste till vi till slut gick och la oss.
 
på söndagen så renoverade vi också.fiade rachlet till ungarna skulle komma hem klockan 14. tyvärr kom dom för sent som vanligt..... så dom missade bion som vi skulle överraska dom med.... men så e de la när vissa inte kan klockan,
 
jaha och nu i veckan har jag mest jobbat,,...

Kommentarer
Postat av: Angelica

verkligen jätte kul att se bilderna hur långt ni kommit med renoveringen... (hoppas du fortsätter lägga upp länken så här) hoppas ni fortfarande tycker de är jätte kul trots att de kostar en hel del pengar som ni märkt av...

Jag kommer snart och hälsar på er... måste bara hitta lite mer tid.. men snart har jag det när jag inte jobbar så mycket....

ska även läsa din bok och kommentera de, men de har liksom inte funnits tid till det...


KRAM

2012-09-16 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0