jobbarhelg

jaha då har vi en jobbarhelg framför oss och en jobbarhelg bakom oss...

nej det är ju så att det är inte kul att jobba helg. säg någon som ärligt tycker att det är kul. jag älskar mitt jobb och har de bästa som finns. men att jobba helger e inte kul alls. dock går de ju sjukt mkt fortare o roligare när man jobbar med någon man tycker om eller som man kommer överens med osv. och den turen hade jag förra helgen. och som att inte de räckte så har jag lika stor tur i helgen igen SÅ JÄVLA SKÖNT. då gåre ju liksom genast mkt lättare o jobba en helg om man iaf jobbar med folk man kan med.
 
ja ni renoveringen går frammåt nu har ola o jag för första gången i vårt liv satt upp vävtapet. eller ja han hade ju iaf tapetserat innan de hade aldrig jag men de blev SKITBRA! vi har också målat igen. men dessvärre hade vi köpt för lite färg. så vi fick åka in till vimmerby igen och köpa mer färg. dessvärre blev de fel vit färg. så nu har jim en nästan osynlig fondvägg... hahaha.... den ena väggen e nämligen mer gräddvit medans de andra e jättevita.
imorgon ska vi lägga fomen och golvet e planen :D
 
bilder kommer straxt på bilddagboken. http://dayviews.com/saltapinnen/2012/9/17/ här har ni länken
 
nej nu har jag inget mer o säga för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0