ingen mens.

NEJ!!! det har fortfarande inte kommit någon mens och nu e den 7 dagar för senad. vilket dock inte behöver betyda ett jäkla piss eftersom den brukar vara sen och den har till och med varit 3 veckor sen...... :S :S :S :S men nu vill jag ju ha mensen så man kan boka en tid för ytterligare utredning. men som d e nu går man ju bara omkring och oroar sig... :S
 
dessutom gåre mig på nerverna att sova i vardagsrummet. :S har ju verkligen dröjt massa nu.... får la se om man kan börja med taket imorgon  rummet. annars får det ta mig fan vänta till på tisdag för då e jag ledig. man kanske kan jobba på lite då och komma någon vart.... vi ska ju visst lägg tak och golv först och tapetsera efteråt..... det var visst bättre så i detta rum sa ola.... :P och jag har fortfarande inte hittat någon jävla kista fnns de verkligen ingen stackare som har en sådan som jag vill ha =(
 
dessutom ere sååååå drygt o jobba en helg men nu e de snart över... kvällen idag och heldag imorgon :P så snart ere över.... har ju liksom redan det mesta bakom mig.... en delad tur igår och morgonen idag så snart ere över....
:D tycker dock att det är jobbigt att lämna barnen och gubben ensamma hemma.... helg e ju trots allt helg liksom.... på måndag skall man dessutom sitta på utbildning eller vad det kallas.... heeeela dagen lång.... men de blir en kort vecka.... måndag onsdag torsdag fredag bara.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0