väntar på barnen.

jaha här sitter man och väntar på barnen.... får la se vad de har gjort i skolan idag...... sen blire läxor och sen blire spckla för ola och mig i eftermiddag.... eller ola får spackla så kan jag göra läxor med barnen innan dom ska göra sin onsdagsuppgift sopa trappan och göra rent handfat.... :D alla måste vi dra ett strå i familjen liksom. sammanhållningen e viktig o även barnen måste lära sig att familjen måste hålla ihop o jobba ihop :D
 
renoveringen går fortfarande sakta framåt eftersom de alltid blir lite drygt om man ska vänta på att spacklet skall torka å sådär men jag hoppas iaf att få upp taket och golvet denna vecka.... så man kanske kan fixa tapeter på måndag..... de vore ju verkligen skönt att äntligen bli klar snart med detta eviga sovrum..... sjukt tråkigt är också att offerten aldrig kommer för badrummet. men vi ska la nästa vecka gå ner och kolla kakel och klinkers så dom får skrva offert på det med... också måste vi ha tag i snickaren och bestämma inredning till badrummet....
 
mensen har annars inte kommit... .den skulle komma den 20e april men jag känner inte ens av att den e på g... SOM VANLIGT! usch jag skulle vilja att min mens kom som den skulle varje månad och som den ska och flyter på så man vet att när mensen e sen ja då e den sen för man e gravid och inte för den bara e sen... SUCK!!!! nåja nu ska jag röra lite i grytorna o se om barnen e på ingång kanske.
 
jag älskar min fina familj. mina tre älskade grabbar... ni bnder ihop mitt hjärta..... jag älskar er otroligt mycket. jag är stolt över mitt liv, min familj och mitt hem. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle gjort ett gravtest skulle aldrig klara mig att hålla mig i flera dar :) håller tummarna för ett plus nu!! :)

Svar: jag kollade alltid med en gång förr.... men inte nu längre...... har blivit så besviken så många gånger så nu väntar jag MINST två veckor innan jag kollar
pieps

2013-04-24 @ 14:41:59
URL: http://mammaiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0