helgen.

 
 
 
 
helgen har vart helt fantastisk faktiskt....
 
på fredagen så hade jag dukat riktigt fint och lagt upp maten fint osv och gjort så mysigt för familjen innan vi avnjöt en riktigt god middag. efter det så spelade vi spel och hade roligt och sedan tände jag ljus och gjorde i ordning fredagsmyset.... vi kollade på dumma mej två tror jag den hette och den var superbra. synd bara att jag var så trött efter hela den dagen så när jag väl hade kommit till halven filmen vid ca 19.30 så somnade jag en liten stund och vaknade till slutet... inte helt så underbart kanske.... :P
 
 
 
 
på lördagen så åt vi lite frukost först och sedan åkte vi till vimmerby och kollade på emil troffen. jag tycker ju personligen att det är svintråkigt och dessutom tycker jag att det är så jävla kasst att vara ute i regn men vad gö man inte för fmiljen men jag stod ut.... både tråkigt med bilar och med att stå i regnet... familjen hade iaf jättekul till alla typ blev hungriga.... hade för visso med oss lite fika o så men man vill ju inte äta sg proppmätt när vi visste att de skulle bli LUSSANS GODA REVBEN till mat :D så vi åkte hem efter dryga tre timmar lagade mat och bosatte oss med en film och myspys framför tvn. alltså jag måste sga det att jag tycker det är helt fantastiskt vad roligt det är när hela familjen sitter ihop och njuter och har det bra. <3
 
 
 
 
 på lördagen var dock den roligaste dagen..... vi var på kleva gruva. en helt fantastisk upplevelse att gå på upptäcktfärd genom gamla tider i gruvan. barnen tyckte också att det var jättespännande. vi var även på skattjackt i gruvan. hittade självklart skatten. fikade dom goda mackorna som vi hade med oss som jag hade gjort på morgonen.... sen gick vi även på skattjackt utanför gruvan och hittade även den skatten. motion blev det till tusen. här har ni lite bilder från utflyckten....
http://dayviews.com/saltapinnen/2013/8/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0