mvc

jaha igår var vi på vårat första mvc besök. kändes asskummt o sitta där.... :P men jag e så glad. jag gjorde också ett till gravtest ifall att och även detta visade plus alltså jag e så lycklig jag kan knappt tro på det.
har nu bokat tid för inskrivning med den 30e augusti och den 12 september får vi se knytet för första gången. jag längtar så och hoppas verkligen att allt går vägen för oss att det blr en frisk unge och att allt går vägen.
 
ja ni annars mår ja superbra med graviditeten har inte mått illa eller kännt av något annat kanske lite sura uppstötningar någon enstaka dag och mått illa kanske två dagar på mina 8 veckor. så det känns också jättebra.
lilla familjen blir äntligen komplett liksom. :D <3 vår lilla kärleksfamilj :D
UNDERBART!
 
jaha å så ska jag snart tillbaka till jobbet på hemtjänsten med vilket också känns ganska skönt trots allt. komma tillbaka till det gamla vanliga liksom. samtidigt har jag ju tivts sjukt bra på hsr speciellt när man fått jobba med dom riktigt bra :D synd nte alla e SÅ bra bara.... ::P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0