ni har säkert förstått....

med tanke på att jag alltid har varit öppen med allt om barn och inte barn så har ni säkert förstått nu att jag är gravid. såklart fick v för några veckor sedan ett plus på stickan. ola ville dock ej berätta för alla fören vi hde sett barnet på ultraljudet, men jag känner att det är precis lagom tid nu så vi pratade ihop oss lite och bestämde oss för att berätta redan nu, med tanke på att om det blir ett missfall så kommer jag även berätta om det.
 
jag blev så himla superglad när jag fick plusset på stickan. fst jag kan inte rktigt tro på det än trots att jag kollat med tre olika stickor. jag har liksom mått toppenbra. förutom lite mera trött så är jag liksom hur pigg som helst. känns väldigt bra faktiskt. men som sagt var detta gör ju att jag inte riktigt tror på att jag e gravid. men i vilket fall som helst så är det ju dags fö att skriva in sig idag. :D så vi får se när ultraljudet kommer. längtar tokigt mycket redan.
 
idag ska vi också gå ner till dom som ska göra vårt badrum och beställa kakel och ola ska ringa per som samordnar allt och fråga när de kan tro att de kommer igång. :D SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0