helgens bravader.

jaha då stter jag här o njuter av det sista lugna som e denna helg innan snorisarna kommer hem igen <3 :D mkt skönt att få hem dom igen :D
de har vart med sin mamma i hultsfred hela helgen så jag hoppas dom har haft kul.
 
ola o jag har bara njutit av varandra. vi har också vart i kalmar och shoppat loss på både golv och tak och lite annat småskit. ska även beställa skjutdörrar på skånska byggvaror. fan jag se verkligen fram emot att börja med sovrummet. vet dock inte riktigt vart vi ska sova under tiden men de löser sig nog de med. annars får barnen sova ihop i samma rum ett tag o vi i nån av deras. de kommer nog i vart fall lösa sig. och de kommer bli sjuuuuukt fint när d e klart!!!!

gud jag e helt extas när jag tänker på de.... MEN d e SÅ fucking tråkigt o renovera egentligen.... =( men resultatet kommer ju bli fint. så jag får drömma bort mig sålänge och drömma om mitt fin fina sovrum. vi ska börja efter påsk för då har jag en vecka semester o dessutom har vi till dess kunnat köpa både gips och tapeter, foder osv osv. och dörrarna måste ju komma hem. spännande spännande. :D jag längtar som sagt var till tusen. :D
 
angående renoveringen annars så kommer vi göra klart hela renoveringen på övervåningen i år är min plan. till maj har vi nog gjort klart sovrummet. och  juni/juli tänker jag att vi ska ha fixat någon som gör vårt badrum. något som hela familjen ser fram emot :D sen i november tror jag nog att vi har sparat så mkt pengar att vi kan fixa trappan/hallen uppe också :D fy fan detta huset kommer vara helt omvandlat när vi e klara och det kommer bli så sjukt fint :D men det kommer att ha varit värt sina pengar.
 
2014 kommer sedan nedervåningen och 20015 avslutar vi med köket.... hoppas jag af om ekonomin håller som den gör nu så kommer det iaf fungera så.
 
här har ni iaf bilder på januari 2013
http://dayviews.com/saltapinnen/2013/1/
och bilder på februari dock inte så många. men iaf.
http://dayviews.com/saltapinnen/2013/2/
 
nehe nu ska jag gå ner till min man som jag älskar så mkt och njuta av dom sista lediga timmarna. :D åh jag ÄLSKAR min familj och jag sprudlar av lycka och glädje. :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snorisarna, säger du så om mina kusiner.... *ler* Vet du sagt du älskar dem ändå...

Hörde att ni hade varit nere i Kalmar och sprungit på mor och far där, men jag var inte med fick snällt vara på jobbet....

låter som ni har en bra plan kring renoveringen hemma... de blir verkligen förändrat hos er, men de måste kosta en hel del med...

Saknar dig.....


Svar: hahahaha.... ja men d e ju mina två snorisar :D o dom e högt älskade!!1 skulle aldrig tillåta att dom hände något liksom :D
ja det gjorde vi vi träffade på dom i kalmar o hörde nyheten....

japp visst har vi de o den planen hoppas jag vi håller d e ju både dyrt och jobigt o tidskrävande o renovera sådär från noll till hundra eller så.

saknar dig massa med..... kram
pieps

2013-02-10 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0