gubbe!?!

egentligen inte gubbe.... egentligen mer GUBBAR!!!!!
jag vet nte vad som e fel med ola idag. men han e hur irrterad som helst o hackar på mig som fan hela tiden. jag vet att han hatar att jag skriver detta här och han vet att jag hatar när han gnäller på mig o rynkar pannan åt mig o pikar mig osv osv osv.... :S så nu e vi då kvitt..... tycker han e skitjobbig när han e sådär irriterad o gnällg. USCH!!!!!!
 
och inte nog med det så var vi ju med linus i västervik idag. ställde mig fint med min nya fna vita bil på parkeringen på willies inte en bil i närheten. MEN då kommer HAN!?!?!?!?!?! en gammal ful gråhårig gubbe... han parkerar så nära min bil att jag inte kan öppna mn bildörr mer än fem minuter. ola stiger ur bilen och säger till gubben men han hör inte jag öppnar dörren och skriker åt dörren det lilla som gick och skrek åt han o flytta bilen lite. men NEJ gubben står kvar och jag kommer inte ut. jaha vilket såklart resulterar i att JAG som faktiskt stod där FÖRST fck flytta på mig för att ens komma ur bilfan.
 
irriterad som jag blev då han ignorerade mig flyttade jag min bil och parkerade på andra sidan av denna gubbe då det var tre parkeringar lediga på hans andra sida.....

gubben som gick så sakna så han knappt inte kom framåt gick jag såklart ifatt..... då sa jag till snubben att nästa gång kan du ju iaf ställa din bil så andra folk kommer ur sina bilar. men då svarar gubben mig. men det var ju lika lite plats på min sida som det var på din sida. och vad fan menade han med detta...... motsvarar tre jävla parkeringsrutor 5 cm????????? VA!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? vlken jävla snubbe. såg han flera gånger även inne på willys. irriterade mig som FAN!
 
nte nog med det så när vi väl åkte därifrån så stannade jag för två jävligt uppsnoppsiga fjortisar som pimplade över vägen. fy vale vad jag inte tycker om fjortiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisar!?! nej västervik e verkligen inte min jävla stad!!!!!! finns jämnt massa folk som stör mig där på de där jävla bygget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0