mellan två jobb :P

jaha,.,,,, jag sitter här o har vart o jobbat och ska snart på något möte om brukarmätning.
 
hm suck d e ju evigheter sedan man skrev här.
 
hm ja i helgen som var har vi ju ätit god frukost som alltid och sen har vi inte gjort nått mer på lördagen. vi skulle till kalmar. men de gick inte för låset till släpet hade fryst så då åklte inte vi och sen var ju typ hela dagen förstörd...... både barnen och jag tjurade som fan och dessutom fick jag min mens vilket gjorde saken ännuvärre..... sen blev också ola sur så de va ingen kul dag alls... kvällen avslutades dock med familjespel och film.....
 
på söndagen hade favvoangelic sitt kalas och jag tror hon uppskattade sin present iaf litegranna...... det går ju snart ego på bion så den bara måste hon ju gå på... svensk romantisk komedi.... :D fan så jävla br den verkar. annars så finns ju också mammas pojkar som alternativ. eller så får hon helt enkelt vänta då biljetten e giltig ett år :D
men som vanligt där borta fick vi svingod mat och asgoda kakor. och vi fick tårta och dessutom de viktigaste av allt en jävla massa skratt....
samåkte med bossebo gubben i lådan eller farbror bosse som linus brukar säga :D
hade ju helst tagit min egna bil då jag faktiskt köpt en NY BIL!!!! men har fått köra massa nu iaf. :D så de gick bra sparade vi lite på soppan där. :D och bosse e ju faktiskt himla trevlig så de va tacksamt att man slapp att köra en gång iaf. :D
 
jaha så nu sitter jag här med min nya fina bil som jag verkligen så sååååå stormkär i :D
 
i helgen som e så ska vi fira linus som fyller år. :D ska slå in lie paket till honom snart och börja tänka ut vad för frukost de skall bli o middag och lite. tyvärr jobbar jag ju lite den dagen och även dagen efter men de får la gå =( e inte alls förtjust i detta med helger och kvällar men med mitt jobb får man la stå ut =( =(
 
nehe nu ska jag publicera denna och försöka bli lite bättre på detta bloggande igen så angelica har lite o läsa om kvällarna :D :D KRAAAAAAAAAAAAAAm

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tusen tack för presenten, klart jag blev glad över den, sällan jag går på bio, de är ju roligare att gå med någon, så vi får väl se vem jag går med, om jag ger personen en biljett eller om personen får betala själv.... då har jag ju en biljett kvar.... Vet inte om den där Ego är något för mig, tror du det?? Mammas pojkar går inte hos oss längre iallafal.. men biljetter har ju långt datum så jag ska nog hitta någon film...Såg först när ni hade åkt hem sen att de var mellanmenyn på biljetten med, såg inte de först... men tack så mycket...
Trodde först du skulle komma med någon skämt grej för jag har ju sett vad du kan för saker.... och du tycker sånt är roligt ju...

Så bra att ni gillade kakorna och maten då, vissa fick ju special mat när de kom på kalaset....ler... ingen nämnd och ingen glömd... Angående tårtan så vågade du ju bara smaka en liten liten sked från min tallrik, men den kanske gick att äta ändå??

Får väl kika på din bil när jag kommer upp nästa gång, om jag vågar komma upp.... hahaha...

Hoppas du inte känner att du måste blogga för min skull bara för då blir de inget roligt för någon av oss liksom..

kram





Svar: hahaahah nej då jag bloggar också för d e kul men d e ju alltid kuligare om man vet att nån tycker om o läsa lksom....
japp maten hos er e alltid svingod o kakorna med :D och det är sjukt kul o umgås med dig o anette. :D

jag hade dock gärna käkat mer av den andra tårtan men jag var sååå jävla mätt se de gck lksom inte in.

hoppas du httar en bra flm o gå på med någon för d e ju varje fall inte kul o gå själv. och vll du bjuda så får du ju de... eller så kan du ju gå två gånger :D ;)

kram
pieps

2013-01-23 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0