en oväntad helg

jaha då var denna överraskningshelg över. båda barnen följde nämligen trots tre veckors tjat om att få stanna hemma med sn mamma. så helt plötsligt efter ca 4 månader blev vi äntligen barnledga. o efter så lång tid kan jag säga då har man glömt vad man gör som barnledig... :P
 
på´fredagen så gick vi in till grannen och njöt av en underbar kväll med lite cider o öl och goda skratt och mkt prat. satt på deras altan och bara njöt av att ha de gött och vara barnledig. mycket underhållande och skönt. gick hem straxt innan tolv och la oss och somnade så gott i varandras armar....
 
tidigt klockan halv nio (för mig vare sent då jag vaknade halv sju) så så gick vi upp...... käkade en god frukost, ringde barnen och packade ihop lite prylar. vi åkte ill sommarstugan och lånade båten. åkte i flera timmar och bara njöt. vi var även uppe på fågeltornet och kollade. jag som e skiträdd för höjder tyckte inte alls att klättra upp dit men väl framme uppe är det ju en underbar romantisk utsikt..... efter det så åkte vi mera båt... tro det eller ej så hoppade jag även i plurret och badade flera gånger. nästa in till hagelsrum.... en fin lång å åkte vi bland träd och buskar det var riktigt jäkla mysigt som en sådan där tur man ser på tv när man ska ha semester..... riktigt njutbart...

efter de åkte vi till högsby för o plocka upp angelica för o följa med henne hem. glodde lite på karlssons först.... när vi kom fram till henne var de god mat som vanligt. gott fika massa godis många goda skratt... spelade spel och snackade och kollade på en riktigt bra film som jag VERKLIGEN rekommenderar. den hette dårarna eller öppna dårarna... hade så himla kul. trivs sjukt bra hos dg och annette och man har alltid skoj med er. skönt att även träffas utan barnen och bara kunna njuta vi vuxna. även det är ju faktiskt viktigt. :D
sent som fan kom vi hem och la oss nöjda och glada :D tack för vi fick komma och ha så trevligt. :D
 
idag gick vi även upp tidigt åt frukost och kollade på en film. sen när vi hade kollat klart på filmen så åkte vi till maren och badade. njöt av det fin fina vädret och solade och fiskade och njöt och badade. ja tro det eller ej jag badade igen och det var jätteskönt och underbart att bada. :D tycker om vårt hemliga lilla ställe faktiskt man kan njuta av ensamheten och bara vara och ingen kommer och stör. SÅ himla skönt. :D
 
nu e barnen hemma igen och de har berättat om sin roliga helg som dom haft med sin mamma även om de var väldigt ledsna för vissa saker och besvikna på att de ej fick träffa angelica och annette så hade de iaf roligt. skönt.
nu ska jag avrunda denna varma och sköna dag med en film tillsammans med lite gott och med min underbara man. jag har verkligen nujutt av dig till hundra denna helg. det har varit SÅ SKÖNT och underbart!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah, verkligen kul att ni kom och hälsade på oss i helgen och att ni stannade så länge, de trodde jag faktiskt inte, men jag och mamma hade nog mest skoj... vi behövde de och som du säger ibland kan de vara trevligt och nyttigt utan barnen med...

Filmen hette för övrigt "Se upp för dårarna" , kul du gillade den tydligen...

saknar er redan....


Svar: ja det var verkligen trevligt. måste verkligen göras om. välbehövligt och som sagt var alltid kul med goda skratt och god mat. :D
aha... ja filmen var faktiskt riktigt bra :D gillade den skarpt. saknar er med. kram
pieps

2013-07-08 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0