midsommar är över i år igen

jaha ja nu gåre mot mörkare tider då..... suck. jag tycker inte dom ljusa tiderna har börjat ens men visst de blir nog bra. bara min semester påvisar SOL varje dag. det vore bara rättvist jämfört med hur jag hade det förra året.
 
midsommarafton jobbade jag ju tioll klockan 13.00 sen åkte jag hem o dukade fint och gjorde i ordning potatis och styrde lite. vid fyra slutade carina som kom och hälsade på med sin dotter och firade med oss. vi hade sill potats räkröra såser gräddfil och det var sjukt gott.... dessutom hade jag bakat en tårta och den var sååååååå jäkla god. den blev riktigt bra. :D måste säga att jag känner mig stolt som lyckats så bra med de senaste tårtorna jag gjort.
barnen sprang och lekte gick tipspromenad och hade skoj och vi vuxna satt och pratade och myste senare på kvällen hade barnen övat på lite trollerier så dom överaskade oss med trolltricks. :D faktiskt hade vi så skoj så vi glömde helt bort klockan och hon blev 23 innan vi kom o tänka på den. så ca halv tolv gick våra gäster.
 
synd var bara att vädret inte var med oss fören på kvällen.... :(
 
 
annars går det inte framåt med nått.... badrummet påbörjar de inte fören i mitten av augusti så jag längtar nog ihjäl mig innan dom börjar.... måste ta riktigt många kort nu innan dom börjar för badrummet ser riktigt jävla illa ut... :S

snart skall också den gamla husägaren komma förbi och se på de vi gjort. :D spännande. :D
 
nu har jag även börjat med tabletterna så nu e dom intagna och så ska vi se när ägglossningen e o sen ska vi även se om jag blir gravid denna månad o även skall vi ta mera blodprover.... så det går sakta men säkert i rätt riktning för de bliande barnet. än har jag dock inte haft någon ägglossning enligt stickorna vi nu börjat med.... men det kommer la det med.... :P
 
nu ska jag gå på en av mina sista jobbardagar innan jag går på semester i två veckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0