då vare tisdag,

ja idag skall vi till gynundersökningen i oskarshamn..... ska bli mycket spännande att se vad de har att säga.... är lite spänd men ändå glad att vi äntligen kommer dit. :D har ju trots allt hållt på sedan 27 december 2011 nu....
 
hemma e de annars lite skum stämmning. jim har varit totalt förändrad nu de senaste två veckorna läraren har ringt hem till oss flera gånger för jm är så uppspelt och så himla nervör och orolig. hos oss hemma har det ju dock funkat sedan helgen då jim höll på hela tiden..... tydligen någon pojk i skolan som vcisst är jätteelak men iaf igår fck han sig ytterligare ett utbrott och tjurade hela dagen. otroligt påfrestande... förstår inte heller varför de ska behöva vara på mina lediga dagar. när jag som mest behöver lugn och ro för o återhämta mig efter alla träliga daga på jobbet.
linus har haft utvecklingssamtal och det gick jättebra. han e skitduktig och jätteframmåt i skolan.
det kanske är det som bekymrar jim också. linus är mycket snabbare klar med läxor osv osv. vilket såklart inte gynnar jim =( skulle också bli sur om min lillasyster eller bror inte behöver sitta med läxor lika mycket som jag. men d e ju så vi e olika skapta. och därför så funmklar v olika. vi föröker verkligen stötta honom och hans självförtroende hela tiden och kämpar med honom och muntrar upp honom men det är inte lätt. och speciellt med tanke på att förpuberteten står och knackar på dörren ;) nåja vi älskar iaf våra små pojkar ändå hur mkt som helst och det är helt underbart att se bådas framsteg i deras liv.
 
sovrummet tar små steg i rätt riktning men det är mycket kvar att göra. tyvärr har det gått sakta men säkert framåt. känns inte som att ola haft rätta suget efter o bli klar o jag har jobbat sjukt mkt nu så vi har liksom inte hunnit heller. men sakta men säkert går det framåt.
http://dayviews.com/saltapinnen/2013/3/
här har ni lite bilder på vad vi har gjort osv. KOMMENTERA GÄRNA!!!!!
 
sådär nu ska jag göra mig i ordning för att åka till gynundersökningen.
puss o kram
JAG ÄLSKAR MN FAMILJ!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas det gick bra på gyn idag.... och att du/ni får något svar med....
Synd du inte hörde av dig tidigare om vilken dag de var... nu när du var så nära mig...

Jobbigt med att Jim har de lite jobbigt nu, men de är ju viktigt ni stöttar honom och allting med då... Vissa har svårare för saker än andra... Har ni fått något svar från utredningen på Jim ännu då?

Hoppas vi ses snart igen!!!

2013-03-19 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0