vilken jävla skitdag.

ja denna dag var ej av denna värld.... alltså vi åkte in till kalmar idag kom iväg sent då jag ej hittade plånboken sedan hittade vi ej burken till olas prov och sedan hittade v ej bilnycklarna....
väl i kalmar e ju sjukhuset hur jävla stort som helst och ola skämdes ju liksom ihjäl speciellt när hon frågade *när togs provet?*
 
väl inne med provet så var de ju skönt att de var över.... vi åkte då n till city gross.... där har vi ju självscanning..... den där jävla apparaten fungerade ju inte som den skulle och självklart hamnade vi i kontroll.-... där visade sig att inte alla varor hade kommit med i vår lista!!!! så fick vi plocka fram alla varor igen och betala manuellt.... piiiiiinsamt piiiinsamt.. dom där idioterna skulle dessutom skylla allt på oss....
 
inte nog med det var vi inne på ikea där var de ett bemötande som inte var av dess like..... jävla små fjortisar som jobbar där och inte ens fattar vad jag frågar efter dom gick runt och bara töntade sig..... SUCK.... dom fick känna på mitt humör och det retade mig som FAN!!!!
 
inte nog med allt skit så kommer vi till Bauhaus där vi skulle köpa våran dörr... vi hade ringt i tisdags och dom sa att visst finns dören hemma.... VÄL DÄR FANNS DEN INTE!!!! suck så dom fick beställa hem en dörr från malmö som vi ska hämta under veckan.... alla dessa saker gjorde att vi dessutom var sena hem från kalmar....
 
soppan var inte god heller när vi kom hem och skulle äta.. dessutom vlle jag träffat en kompis i kalmar men efter omständigheterna gick ju inte det =( =( =( =(
 
nu ska vi iaf hoppas att renoveringen går framåt. och att bebis kommer snart. iaf att proverna visar vad vi kan göra för att få bebis.... nåja. det var iaf den mindre pinsamma versinen av våran dag idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0