en down period.

jaha nu har man inte skrivit på en tid.... har vart riktigt nere då mensen faktiskt kom till slut ändå..... ja alltså det bra är ju att man nu kan fortsätta utredningen.... men det negativa är ju såklart att man ännu en gång fick ta besvikelsen....
mådde riktigt jävla dawn i torsdags när den kom o värre blev de på freddagen.
tycker det är jätteskönt o ha min goda vän med STORT A!!!! o prata om. så betydelsefullt för mig då hon faktiskt upplevt samma sak. SÅ skönt att kunnde dela upplevelser och faktiskt bearbeta sorgen genom att inte känna sig ensam.
visst har jag mycket stöd från ola han e en helt underbar man som verkligen stöttar mig men han förstår ju inte på samma vis. han har ju liksom redan två underbara barn som är så fantastiska. så för honom är det ju itne på samma vis som för mig då jag itne har några barn...... visst jim och linus e ju två barn som jag älskar sjukt mkt och som verkligen betyder men trots allt ere ju inte mina två barn. och det är precis det som fattas.... ett eget gemensamt litet barn. det skulle vara så himla underbart och just det flörstår ju min goda vän. (vet ej om jag får nämna vid namn men hon känner sig förhoppningsv is och garanterat träffad). som sagt var är det väldigt skönt att ventilera sig med både ola som e min man liksom och en utomstående som varit med om samma sak.
 
ja men i vilket fall som helst så har mensen vart nu och den 21 maj har vi en tid i oskarshamn för fler prover.... jag e supernervös för detta såklart men det måste göras. och som min förhoppning är ger det ju resultat och hjälper oss att bli gravida....
 
annars har ju barnen och ola o jag tillsammans med louise vart på hultsfredsdagarna och sedan så har barnen varit hos sina kusiner och
sovit över så då passade vi på att gå på chinan. min förhoppnng var ju egentligen att kunna tala om för ola att nu älskling ska du bli pappa igen men ICKE!!! så visst vare lite halvtråkigt men mycket behövande och skönt att komma ut med gubben själv med.... det har varit så mkt kring barnen nu och mycket med renoveringen så nu var det skönt att helt själva komma ut och göra något ensamma romantiken steg till max liksom...
 
på lördagen åkte vi hela familjen in till västervik. linus köpte sig en skateboard och sedan åkte vi till havet och fiskade.... hade en jättemysig dag som faktiskt fick mig att glömma tankarna ett tag. skön dag med mysig familjeupplevelse vid havet. dock blev det ingen fisk men vad gör de de va ändå hur mysigt som helst och god mat blev det med.... söndagen passade vi att jobba lite i trädgården då den behöver göras i ordning den med.... så rummet fick stå still.... gjorde god frukost på morgonen och på eftermiddagen blev det hemmagjord milkshake och kaffe o fika på filten i solen. SÅ mysigt!
 
jaha och nu är sovrummet nästan klart... tapeterna kom upp igår och nu ska vi städa ur rummet och damma av allt så att vi sedan kan låna en såg så vi kan slänga upp foder osv... sen är nog rummet klart. så det ska bli SÅ skönt att flytta in i rummet förhoppningsvis denna vecka. nu börjar man se slutet på helvetet som varit med detta jävla rummet.
 
tänkler också på olas syster och hoppas allt e bra o blir bra!!! kärlek till er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0