omtumlande 5 ledig dagar

jaha då var ledigheten snart slut. :(
 
det började inte alls bra.... var ju ledig torsdag och då följde jag med jim till västervik för läkarkontroll... den visade ingenting nytt och det enda vi skulle göra e o höja medicindosen....
jag mådde pest och pina hela jävla dagen spydde massa med gånger sprang i affärer för o hita jävla räkor som inte fnns någonstans =(
på kvällen mådde jag dock bra och gick på dejt med två väninnor och goda varma mackor husvisning och massa snack det var superkul :D
 
fredagen mådde jag superdåligt igen men tog mig upp och städade tillsammans med linus medans jim krattade ute i trädgården faktiskt mycket uppskattat när hela familjen hjälps åt. då går allt mycket fortare..... och man blir glad och nöjd... sen åkte vi även in till vimmerby och köpte en skottkärra... men jag glömde fan  mig olas presentpapper... men shit happens..... på lördag ska han iaf få sin efterlängtade present som han e så nyfiken på...
när vi kom hem så åt vi lite kycklingsoppa och tittade på en film och sedan spelade v massa familjespel tillsammans och lät veckan klinga ut på väldigt mysigt sätt....
 
lördagen mådde jag fortfarande som ett jäkla gammalt ruggit svin men kunde ändå inte låta bli att göra masker med barnen.... höll på hela förmiddagen och sedan åt vi rachelette till middag vilket är så uppskattat och gott.. ni borde verkligen prova det... uppskattat både bland stora och små.... man njuter verkligen till fullo av maten.... på kvällen så bestämde vi oss för att inte göra klart maskerna annars att vi kunde göra det en annan dag och spelade istället lite till tända ljus och fin stämmning.....
 
söndagen avnjöt vi en redig städdag/krattdag då inte allt hade hunnits med på fredag förmiddag så gjorde vi nu klart allt på söndag förmiddag och handlade inför kommande veckan och åt resterna som blev över från gårdagen.... som tur e mår jag riktigt bra idag så det verkar varit någon slags influensa som satte sig i kroppen på mig...
 
nu tänker jag bänka mig med lite gott dricka framför tvn och avnjuta lite chps och godis medans gubben e i garaget och håller på å svetsar bil eller vad fan han nu gör... :P :D
 
bebis i magen mår för övrgt vldigt bra tror jag iaf.... igår trodde ola att han kände nora sparka och idag tyckte jag att jag kände något men jag vet i fan om det verkligen var det eller om de kanske var en önskedröm...

badrummet e inte klart än och badkaret fingerar inte så jag hoppas de gör klart det imorgon så man ntligen får njuta av ett bad i sitt egna badkar/badrum.... :P annars ere bara krokar och gardinhållare och ett nytt fönster som fattas....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0